hartbrejkerica u krizi

srijeda, 31.08.2005.

just a little bit...

kako bi se vi osjećali da 5 dana niste ništa jeli?!!! katastrofalno...aj sad bar znam kako je onim anoreksicnima...
smršavila sam totalno i sutra je dejt sa Savršenim. jedva cekam. nebrinite se još sam ostala kuja kao uvjek. aj uživajte. bok

- 23:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 29.08.2005.

JuSt another (fakin) daY

evo opet jedan sjeban dan. OPET sam pala u depru a kao i uvjek neznam zašto?! kažu da je čovjeku ostao neotkriven još poprilični postotak mozga...biće je to krivac taj dio. ajme kako ovo glupo zvuči al jebiga štaje tu je...
danas sam bila vani s barbarom...tako sam se glupo ponašala prem njoj. nemogu doć sebi. za sve sam joj rekla da je glupa. a to je tako jadno od mene...tako...
jućer sam bila još veća jadnica...sebi sam iskrvarila ruku i mater me ono pogledala sa užasom i ka "OPETTTTTTT" a ja njoj kažem da sam se nedi posikla. i vidiš, povirovala je ili je bar tako žarko tila...
teško mi je... neda mi je gledat... aj idem leć i sve zaboravit...sutra će bit novi dan i izlazim sa leom.

- 22:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.08.2005.

oooooooo imam vam hepi vjestiiiii aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
leo (onaj tip koji mi je prenapet) mi je poslao sms.
dosta je normalan što je meni malo čudno...ali naviknit ću se. ono sat
vrimena sam razmišljala šta ću mu odgovorit. bila teska ludnica...ja sama
doma pozvala barbaru i mi raspalili muziku, žderali sladoled ...uništili cilu kuću...LUDNICA BRALE!!!!
evo sad čekam barbaru sad ćemo početi istrebljavat pudinge. hehehe ženske...
malo me mući ovaj bivši. još me voli. to vam je onaj u prošlom postu o kojem sam
pričala da sam bila normalna prema njemu. e pa SAD ON MISLI DA SAM MU DALA ŠANSU!!!! J-A-D-N-I-K
MIslim taj tip može imat koju god oće žensku...bia je najveći ženskaroš kojeg ja
znam i evo pati za menom... sweet čini se...je kurac, pilana. tako je 10-ak
likova ali baš ono ludo. a da me vidite zavarili bi, mislim...kažu da sam slatka,
da ličim na onu "maju" iz zabranjene ljubavi, ali nisam zgodna to sam sigurna...ono
imam krivo raspoređeno...znate ono široki bokovi, tanke noge...ma čudna sam cila. biće su zato i svi poludili za menom. ali nisam nešto specijalno uopće. to vam ja ličim komplekse...a ima ih previše...kažu da imam "ono nešto" i...usput sam šporka punkerica heheheheheh...uf taj tip me je stvarno izmorija.evo došla je babm ...AAAAAAAAAAAA pudinggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!
see ya

- 18:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 27.08.2005.

"Heartbraker(ica)" u krizi

može li se ko trenutačno0 jadnije osjećati od mene?! zaljubila sam se. prvi put.žalosno je to što sam ja uvjek bila heARTBRAKER! ja sam uvjek ona kojom su nazivali hladnom kujom. ja sam uvjek varila kad bi se pred menom netko slomia!!! bojim se da ću patiti...po 1. put čini mi se kao da nekog volim. i bojim se da ću ja biti ta koja će se slomiti...mislim da mi se ovo sve vraća. danas sam ćak pristojno pričala sa likom koji je lud za menom 2 godine. jeli vi shvaćete šta meni znači NORMALNO!!! bez beštimlji, omalovažavanja i...bila sam super. JELI VI VIDITE KOLIKO ME TO UBIJA??????!!!!!! u ponedjeljak imam date sa tim savršenim likom...tako bi tila da mu se svidim...taaaaaaaakkkoooooooo...ako dobijem li odjeb ovo će me zabolit...bojim se previše...

- 19:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 26.08.2005.

(h)aj (h)o leT*s Go


dobar dan! dobra večer! dobro bilo koji dio ovog fakin dana...e kako ste mi? ja dobro...mislim koliko mogu bit. sjebala sam još jednu osobu,ponosno to najavljujem.jel vi vidite kako sam ja evil. trebate me se bojat. aj nemojte mi se sad prisrat sa nekim kretenskim izjavama...enivej budite mi kul i čitajte me!

- 23:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • šta se dogodi kad hrabri pero dođe u pubertet? napravi irokezu i počne uništavat grad. to je moj hrabri pero anarhist...moj idol!!!

Linkovi

  • http://hrabriperotheanarchy.com
    http://ubitćemoostalebeštije.com
    http://perotheking.hr

  • možete mi se javiti na kutija_90@net.hr

hrabri pero čita:

  • ubijme.blog.hr
    temalekatastrofe.blog.hr