listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

Sve što želite o
Tošetu

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 24.10.2007.


IMA LI DAN ZA NAS!?

Prazan je grad, a u dusi si ti
tuzno pas me gleda
sacuvaj bar jedan kofer za sne
a ja srce ne dam

Ponos je zid, ko da pokuca sad
tesko je kad molis
svaka je rijec nova pjesma za nas
a jos uvijek te volim
Ima li dan za nas
da otkrijem zasto sam ziv
da bacim veo od tuge i zla
da potpisem da sam ja kriv, proslosti

Nestaje dah, vrata otvaras ti
ocima trazim
pozelim da je sve isto ko pre
sta da kazem

POSLJEDNJE VIJESTI KOJE VIDIM NA BLOGU MAKIFGR.BLOGGER.BA JE DA SU NAŠA OČEKIVANJA ISPUNJENA I DA ĆE SE DOM MLADIH U SARAJEVU ZVATI PO TOŠE PROESKOM!!

Objavio/la linkmoj u 20:52, 0 komentar(a), print, #
22.10.2007.
NE BRŽE OD ŽIVOTA-TOŠE!


Na bilbordima u Beogradu pojavili su se plakati sa likom tragično nastradalog pjevača Tošeta Proeskog, uz slogan "Ne brže od života!" u okviru istoimene akcije za jačanje bezbjednosti u saobraćaju koju vodi fondacija "Sky Forever" iz Podgorice još od 2000. godine. Proeski (26), jedan od najpopularnijih pjevača u zemljama nekadašnje Jugoslavije, poginuo je 16. oktobra kod Nove Gradiške na autoputu Beograd-Zagreb. Bio je suvozač u "Volkswagen tuarega" koji je, zbog prevelike brzine, udario u šleper ispred sebe a potom sletio sa druma i udario u metalnu ogradu.
Fondacija "Skaj forever" osnovana je posle tragične saobraćajne nesreće na putu Cetinje - Podgorica u kojoj je 31. oktobra 1999. godine poginulo troje mladih ljudi, među njima i Nebojša Saveljić, član muzičke grupe "Montenigers".
"Svakoga dana mnogi građani svih zemalja tragično gube svoje živote ili bivaju teško povrijeđeni u brojnim saobraćajnim udesima", navodi se u današnjoj poruci na sajtu www.nebrzeodzivota.org povodom pogibije Proeskog.
"Loši putevi, neprilagođena brzina, nepoštovanje saobraćajnih propisa, vožnja u opijenom stanju, tehnička neispravnost vozila su samo od nekih razloga koji dovode do udesa na putevima. Ne vozite "Brže od života"! dodaje se na ovom sajtu koji vodi "Skaj forever".

Pogledajte In Memoriam - televizije Pink:

Objavio/la linkmoj u 20:41, 1 komentar(a), print, #
22.10.2007.
DOWNLOAD VIDEA TOSE PROESKI

KRATKA BIOGRAFIJA

* Rođen 25. siječnja 1981. godine, Prilep, Makedonija
* 1996. i 1997. „Melfest“, pobjednik festivala
* 1998. , „Skopje festival“, nacionalni izbor za pjesmu Eurovizije („Ostani do kraja“)
* 1998., započinje suradnju s makedonskim skladateljem Grigorom Koprovim i stvara svoje prve velike hitove „Usne na usnama“ i „Sunce u tvojoj zlatnoj kosi“ s kojima na velika vrata ulazi u sam vrh makedonske scene
* 1999. prvi ekskluzivni ugovor s kućom „Avalon“ i 15. svibnja objavljuje svoj debi album „Nekade vo nokta“ („Negdje u noći“)
* 1999., „Skopje festival“, prva nagrada publike („Tvoji poljupci na mojoj bijeloj košulji“)
* 1999., ljeto – Skopje, prvi samostalni koncert
* 2000. godine za album “Nekade vo nokta“ osvaja prestiže nagrade „12 veličanstvenih“ i to za najbolji muški vokal, najbolji koncert godine, najbolji video…
* 2000. „Skopje festival“ nacionalni izbor za pjesmu Eurovizije („Zlatni prsten napravljen od suza“), 3. mjesto
* 2000., lipanj; novi album „Sinot Božji“
* 2000./2001. kao student glazbene akademije sudjeluje u opereti
* 2001. Podgorica Festival, 2.mjesto sa pjesmom „Nemir“
* 2001., ožujak – Skopje, 5 zaredom raspordanih koncerata
* listopad 2002., objavljuje treći album: „Ako me pogledaš u oči“
* studeni 2002. Toše kreće na veliku turneju
* 2003. pobjeda na velikom festivalu „Beovizija“ s pjesmom „Čija si“ koja postaje veliki hit, a Toše kreće graditi međunarodnu karijeru
* 2003. pobjeđuje na nacionalnom izboru za pjesmu Eurovizije i
* 2004. u Turskoj predstavlja Makedoniju sa pjesmom „Life“
* 2004. objavljuje album „Dan za nas“, 4. po redu i prvi za teritorij Hrvatske i Slovenije
* 2005. „Pratim te“
* 2007. „Božilak“
* 2007. “Igra bez granica












Broj 26 - i ostala logicna razmisljanja
Kako vec svi znate, Tose Proeski je imao 26. godina. Fanovi su nesto ZAJEDNICKI BLOG O TOSI I NJEGOuocili, sto moze biti istinito a I ne mora. Sve u svemu, dosta je cudno, onako, da ne povjerujete.

Tose Proeski je rodjen 25.01. – 25 + 1 = 26
Sa svojom karijerom je poceo 1997. godine – 1 + 9 + 9 + 7 = 26
Poginuo u 06.20 casova – 6 + 20 = 26
26*26*26=17576 (1+7+5+7+6=26)
U nezgodi bili su prisutni: prijatelj Georgije (32), menadzerica Ljiljana (49) I naravno Tose (26) – 3 + 2 + 4 + 9 + 2 + 6 = 26
Makedonski alfabet (broj slova u alfabetu) - T(23) O(19) S-ili SH, bez kvacice(31), E (7) - 2 + 3 + 1 + 9 + 3 + 1 + 7 = 26
U Jevrejskom jeziku (Gematria) broj 26 je Boziji broj!
Pjesma "Igra Bez Granica", koja nosi naziv zadnjeg albuma, izdata je 2007. godine, nalazi se na 6. mjestu na albumu i traje 5:51 minuta - 2 + 7 + 6 + 5 + 5 + 1 = 26

Dalje, nije sve u 26. broju. Pazite ovo:
25.01.1981. (datum Tosinog rodjenja) - 25 + 1 + 1981 = 2007
16.10.2007.(datum smrti) - 2007-10-16 = 1981

U jednom intervijuu, njegov dobar prijatelj ga je, prije polaska na "put ka Bogu", pita gdje ides, on je rekao da ide gore, pod tim misleci na Hrvatsku, koja je na karti iznad Makedonije. Sta ga je navelo da tako kaze, nije poznato!

Zatim, u pjesmi "Boze, Brani Je Od Zla", u jednom dijelu refrena stihovi idu ovako:
"... Boze, brani je od zla,
Kad ne mogu ja..."
Zadnji album je dosta simblican, i po njemu kao da je znao kakva ga sudbina ceka.
Tu su josh pjesme:
*igra bez granica ('da se bar mogu zaljubiti u malu seljanku, u nekom proplanku GORE u svemiru')
*poljsko cvijeche ('Poljsko cvijeche nek me mladog pokrije, nek mi dushu ljube oblaci..')
*meni hvala ni jedno ('meni hvala ni jedno,shto sada chutim tiho plachem,...kad *vech idesh vech je vrijeme mojoj dushi smrtno vreme')
*pola dusha,pola srce ('na pola dushe zivim ja,na pola srca josh sam njen a na pola umirem')


PREUZETO OD:http://zakonsmo.blogger.ba/arhiva/2007/10/21/1184556

Objavio/la linkmoj u 00:25, 0 komentar(a), print, #
21.10.2007.
MOJE SLIKE ZA TOŠU!

Objavio/la linkmoj u 23:44, 0 komentar(a), print, #
21.10.2007.
Nas dragi Tose!

Nisam imala vremena da napravim nikakve slike za naseg Tosu....Nesto sto ce biti moje dijelo i cime cu na neki nacin izbaciti svoju tugu iz srca...
Jer to moze mozda samo vremenom da prođe...Iako nam nije bio blizak...iako nam nismo krvno vezani...U svima nama postoji nesto ljudsko..nesto sto je jace od nas...
Pa tako i za mene važi i za mnoge druge građani koji imaju makar malu sitnicu u sebi ljudskosti..

Uskoro cu da napravim slike kojima cu da se ponosim i nece mi biti žao...

Objavio/la linkmoj u 23:05, 1 komentar(a), print, #
21.10.2007.
PJESMA NAPISANA ZA TOSU!

Da me je neko u drugi kamenom pogodio,
manje bi boljelo. . .
Manje nego tvoja smrt. . .
Jer zauvijek cu ja da pratim te
Zivoti nasi su samo obicna
igra bez granica
Nema te vise,i srce je vec izmoreno od bola.
Oci su pune suza,
a ruke drhte kada ugledaju tvoje ruke. . .
Jos se sjecam njegovog koncerta,
njegovih ociju punih srece
sto vise nikad zasjat nece. . .
Sjecam se mojih suza,
dok sam slusala cija si
a dusa mi je sada ledena. . .
Kako da nastavimo dalje,
mi koji smo te voljeli,
kako da nastavimo,
bez tvog andjeoskog glasa,
tvojih predivnih ociju. . .
krajnje vrijeme je da svi shvatimo
da srce nije kamen . .
svi volimo i gubimo najjdraze stvari. . .
Nismo mogli a da ga ne volimo,
tako sada nikada necemo moci da ga zaboravimo. . .
Nasu legendu Balkana,
andjeoski glas Toseta Proeskog


PREUZETO SA:http://nesretnaljubaw.blogger.ba/

Objavio/la linkmoj u 01:50, 2 komentar(a), print, #
21.10.2007.
DOM MLADIH!

NA VECINI BLOGOVA SE NALAZI OVAJ POST.PA SAM ODLUCILA DA SE NALAZI NA MOM BLOGU.
UKOLIKO ZELITE DA SE ZOVE PO TOSE PROESKOM POZOVITE:

090 220 045

POZIV KOSTA 0.50 KM!

Objavio/la linkmoj u 01:29, 1 komentar(a), print, #
21.10.2007.
I OPET TOSE!

RODIO SE:25.01 (25+1=26)

POGINUO: 16.10 (16+10=26)

OKO: 6:20 (6+20=26)

IMAO JE 26 GODINA....

ZATIM:

25+1+1981=2007

2007-16-10=1981

(T)(O)(Š)(E) = (23.slovo) (19.slovo) (31.slovo) (7.slovo) po azbuci makedonskoj= 2+3+1+9+3+1+7=26

Slovo T je 26. po abecedi

Tose (26), Ljiljana-menadzerica (49), vozac Georgijevski (32)
2+6+4+9+3+2=26

nema šanse da je to sve slučajnost................to je jednostavno poruka neka od Boga.....kolko god to ludo, smiješno i čudno nekom zvučalo.....
Karijeru poceo 1997 godine 1+9+9+7=26

eto još nesto

a evo i znacenja broja 26 i imena Todor!

Numerologija starog-jevrejskog jezika (Gematria) broj26 znaci GOSPOD

Todor,pravo ime Toseta,znaci:Sin Boziji,Boziji dar...
preuzeto sa jassna91.blogger.ba


Pjesma posvećena TOŠI,a napisao ju je Tony Cetinski!

Ostavi svjetlo na putu kojim
želiš poći,
pomozi mi kad snivam,sretan
i nasmijan da mogu ti doći
podigni ruke,u bijeli hram
uspravno kreni
i reci tiho svima da ostat
ćeš dijete među anđelima.
A ja?
Neka mi Bog otvori oči,
neka mi nebo podari sluh
da čujem te i vidim u svakom snu.
A ti?
Neka ti Bog podari krila
neka ti nebo podari spas
da pjevaš,pjevaš svima
da zauvjek čuju tvoj glas.
Ova te zemlja voli i čuva uspomene na dane kad kad si
bio tu,
a dragi ljudi nose te ko vječnu ranu.
A ona?
NA jastuku leži.U nebo gleda,sklapa ruke i suze skriva što nisi s njom dok letiš s anđelima.
preuzeto sa makedonija.blogger.ba






Objavio/la linkmoj u 01:15, 1 komentar(a), print, #
20.10.2007.
VIM DIJELIMA!!!

NA OVAJ BLOG CE BITI STAVLJENO SVE ONO STO JE TOSE UCINIO ZA SVU DJECU SVIJETA,ZA BIH,ZA HRVATSKU I OSTALE DRZAVE..SVE O NJEMU I NJEGOVIM PJESMAMA...

ONI KOJI IMAJU PRIJEDLOGE..DOWNLOAD NJEGOVIH PJESAMA..NESTO STO SU LICNO URADILI ZA SJECANJE NA TOSU: SLIKE..VIDEO KLIPOVI...I SLICNO

NEKA POSALJU NA PRIVATE MESSAGE I JA CU VRLO RADO TO OBJAVITI NA BLOGU!

JEDNOM RIJECJU DA SVI BLOGERI UCESTVUJU U IZGRADNJI OVOG BLOGA KOJI ZELIM POSVETITI SVJETSKOM ANDJELU TOSI PROESKOM!





MOJI LINKOVI
Blogger.ba
Sarajevo-x.com
Market.ba
Google.ba





Poljsko cvijece

Stizu laste, sire krila
i ljube se svi
kao kad si moja bila ti

Nekom drugom bozur cvijeta
na mom srcu si
i jedina i prokleta ti



Poljsko cvijece nek'
me mladog pokrije
nek' mi dusu ljube oblaci
kad me neces ti
kamo srece da
te oci ne vide
ne bih znao da su poljupci
tudji po tebi

Lako mi je zakleti se
u krv i u cast
al' podkleknem kad se sjetim nas

Suza zene cesto krene
al' nebo zapise
samo kad muskarac zaplace


Soba za tugu

Ovo je odluka moja
jer bila volja je tvoja
da s drugim odes od mene
i sve mi niz brdo krene

Da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane



Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe



Ovo je odluka moja
i mnogi ce da se cude
a kada odlucim nesto
to tako mora da bude

Da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane




U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe



U ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe




Ima li dan za nas

Prazan je grad, a u dusi si ti
tuzno pas me gleda
sacuvaj bar jedan kofer za sne
a ja srce ne dam

Ponos je zid, ko da pokuca sad
tesko je kad molis
svaka je rijec nova pjesma za nas
a jos uvijek te volim



Ima li dan za nas
da otkrijem zasto sam ziv
da bacim veo tuge i zla
da potpisem da sam ja kriv

Ima li bar jedan dan za nas
da otkrijem zasto sam ziv
da bacim veo tuge i zla
da potpisem da sam ja kriv, proslosti

Nestaje dah, vrata otvaras ti
ocima te lazem
pozelim sve da je isto k'o prije
sta da prvo kazem

Prazan je grad, a u dusi si ti
tuzno pas me gleda
sacuvaj bar jedan kofer za sne
a ja srce ne dam



Boze, brani je od zla

Ona ima oci koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire
ona ima ruke i u njima svemir citavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti



Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja

Ona ima usne i na njima okus tresanja
koje niko ne zna ljubit kao ja





Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja



Lose ti stoji

Lose si precutala
u cije ruke sinoc si zalutala
kao pepermint laz slatka je
al'ukus onaj hladan krije najgore

Lose si varala zalud
pokrivas se preko usana
crni sal nece sakriti
a oci govore to sto cutis ti


Lose ti stoji sve to kad se pravdas
a cekas da odes za njim
kako ti zavidim jer ti ne pristaje
ni da brises od kaput te suze za kraj
a i dalje si prelijepa, znaj




MOJI FAVORITI
...Zauvek Verna Samo Tebi...
Sve na jednom blogu
ljepota slike
Svijet knjige
Tose Proeski
Makedonija !
Ljubavne i zabavne SMS poruke
Izreka dana
TOŠE u meni...
CITAT
blob
slika vrijedi 1000 rijeci
LJEPOTA DUSE
Bell, Book, and Candle
Day and Night Fluid
FREE_MP3_Music2007_::::::::BY PRECEPA:::::::
TOSE PROESKI SVE PJESME+SPOTOVI DOWNLOAD
kkkWorld Of Technokkk 3000
MASTURBACIJA
DIZAJN ZA BLOGGER.BA
Magično Pozorište
Lijepe DOVE
mp3 domaca i strana zika
FREE MP3 DOWNLOAD BY ::::DROBAC:::::
Administratorov blog
Ne reci zauvek
G®AFFITI™
damir pise o svemu
GERONIMO
blog prijateljstva2 tek počinje u akciju dodajite
Movie World!
Dojave rzultata kladionica sport MESSAGES FOTBALL
HTML TUTOR ZA BLOG
MUZIKA MP3 !!!!
SVE O BICIKLOVIMA I BICIKLIZMU ALL ABOUT BIKE
Miki i Gagi
Automobili
The Best NEW Music... and newS!
***pOdlOgE***
 musiQ 
MAGNA EUROPA
FREE MP3 DOWNLOAD
Charlotte
Blog Templates
GOOGLE
Dizajn za svakoga!
INFORMATIKA U SPORTU
seXXXomanija c====8
mp3 download
foto design
Sexy Foto galerija - by Chode
KATAPULT
t.A.T.u. 4ever
Ginekologija...
Laka lova
Eurosong 2007
Bojan Marovic
Web Hosting Linkovi !
Izmjena HTML koda
linkoviclubova
Simple MP3 Blog...
Web Design teorija i principi
LiNkOvI
web izbori
mp3 muzika
ZabavaS
Hip Hop Blog
Digitalna Fotografija
Help Blog

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
BROJAČ POSJETA
000709

Powered by Blogger.ba

Copyright © 2004-2007 - Blogger.ba. Sva prava pridržana.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

ponedjeljak, 22.10.2007.

Image Hosted by ImageShack.us



| Reci nešto pametno… (1) | …printaj ako hoćeš… | # |

Image Hosted by ImageShack.us



| Reci nešto pametno… (2) | …printaj ako hoćeš… | # |

subota, 20.10.2007.







| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

toše,toše

Toše Proeski
pop, makedonska tradicionalna glazba
Karijera 1996. - 2007.
Rođenje Kruševo, 25. siječnja 1981.
Smrt Nova Gradiška, 16. listopada 2007.

Todor «Toše» Proeski (Kruševo, 25. siječnja 1981. – Nova Gradiška, 16. listopada 2007.), makedonski pjevač pop i tradicionalne glazbe.

Od malih nogu pokazivao je ljubav prema glazbi. Glazbeni talent naslijedio je od oca Nikole i majke Domenike. Glazbeno obrazovanje dobio je u muzičkoj školi, te na skopskoj Muzičkoj akademiji. Do diplome su mu nedostajala samo dva ispita. Te ispite planirao je riješiti na proljeće 2008., a najviše ga veselio diplomski rad – cjelovečernji klasični koncert. Glazbenim finesama podučavao ga je William Rey u New Yorku, gdje je išao na glazbeno usavršavanje. Kod istog je učitelja svojedobno išao i jedan od triju tenora Luciano Pavarotti.
Sadržaj


* 1 Karijera
* 2 Diskografija
* 3 Smrt
* 4 Toše ukratko

Karijera

Na prvom nastupu, kao desetogodišnjak, pjevao je «Ave Mariju» i ostavio publiku bez daha. Studirao je solo pjevanje i bio je jedan od najboljih studenata. Karijeru pop pjevača počeo je s 15 godina kada je sudjelovao na festivalu «Makfest». Godinu dana poslije počinje glazbenu suradnju sa Grigorom Koprevom što se pokazalo dobitnom kombinacijom. Pjesme «Usne na usnama» i «Sunce u tvojoj zlatnoj kosi» otvaraju mu vrata makedonske glazbene scene. 1999. bila je njegova godina. Te je godine izdao prvi album, «Negdje u noći», i održava svoj prvi samostalni koncert. Usprkos tomu što je nizao uspjehe, ostao je skroman. Kako je počeo pjevati u tinedžerskoj dobi, obožavatelji su ga zasipali plišanim igračkama, kojih je imao napretak, pa je jednu posebnu sobu u svojoj kući u Kruševu imao samo za njih. Njegova je rodna kuća, zahvaljujući njegovoj popularnosti, postala turistička atrakcija.

2002. godine kreće na turneje izvan granica Makedonije. Velike uspjehe ostvaruje prvo u Srbiji i Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, a kasnije i u Hrvatskoj i Sloveniji. Glazbeni kritičari su ga nazivali pjevačem anđeoskog glasa. No, veliku popularnost nije stekao samo iznimnim glasovnim mogućnostima. 2003. godine dobio je Humanitarnu nagradu Majke Tereze za svoje brojne humanitarne nastupe. Kao UNICEF-ov ambasador dobre volje pomagao je djeci. Njegova pjesma «This world», snimljena 2004. postala je UNICEF-ova himna.

Još veću slavu stekao je nakon nastupa na Eurosongu 2004. u Turskoj s pjemom «Life» gdje je osvojio 14. mjesto. Mnogi se makedonski pjevači na makedonsko natjecanje za pjesmu Eurovizije nisu ni prijavili, uvjereni u Tošetovu pobjedu, dajući mu time iznimno priznanje kao pjevaču.

Na hrvatsko tržište probija se 2004. zahvaljujući suradnji s Tonijem Cetinskim, s pjesmom "Lagala nas mala", a i koji ga je pozvao da mu gostuje na turneji. Sve popularniji postaje izdavanjem albuma na hrvatskom jeziku «Dan za nas», čime je dobio priliku da se čuje u hrvatskom eteru. Hrvatska publika brzo ga je prihvatila i zavoljela, a najbolji pokazatelj je izbor prema kojem je Toše Proeski izabran za najboljeg HRVATSKOG pjevača i izvođača,iako nije hrvatskog podrijetla. Jedini je inozemni pjevač koji je osvojio glavnu nagradu Hrvatskog radijskog festivala. Nakon pobjede na HRF-u rekao je da mu nagrade nisu važne, već da pjeva za publiku. »Ljubav, tolerancija i to da svoj život živimo kao da ćemo živjeti milijun godina, to nas činu ljudima». Imao je velike hitove u duetima s Gocom Tržan, Esmom Redžepovom, Tonijem Cetinskim i Antonijom Šolom, koja je za njega napisala i možda njegov najveći hit «Srce nije kamen». To je bila najizvođenija skladba na hrvatskim radijskim postajama 2006. godine. Posljednjih godina je trijumfirao na brojinim festivalima u državama bivše SFRJ. Toše nije nikad zaboravio svoje makedonske korijene, a makedonskoj narodnoj glazbi posvetio je album «Božilak» (duga), gdje je najdojmljivija izvedba pjesme «Zajdi, zajdi jasno sonce».



| Reci nešto pametno… (0) | …printaj ako hoćeš… | # |

O ovom blogu....

Pa ovako ou sam ideju dobio kad sam vidio kakve se stvari dešavaju dobrim ljudima, on je bio anđeo na zemlji. Pa nadam se da će vam se blog svidjeti. Pisat ću o Toši Proeskom najviše, a ponešto i o sebi.
Za sve fanove Tošeta ovdje će biti spotovi, slike i članci o njemu.
Pozdrav od Grge!!!!



| Reci nešto pametno… (0) | …printaj ako hoćeš… | # |

Evo malo pjesma.........


Snimka nesreće.....
value="http://www.youtube.com/v/iIiXarV4X4o">

Čija si......


zajdi,zajdi


vezi me za sebe....




| Reci nešto pametno… (0) | …printaj ako hoćeš… | # |

Toše što si bogu skrivio....

U prometnoj nesreći na autocesti kraj Nove Gradiške 16.10.2007. oko 6.20 sati poginuo je popularni makedonski pjevač, potvrdila je njegova menadžerica. Toše Proeski bio je na suvozačkom sjedalu.

Toše Proeski je prema neslužbenim informacijama umro u bolnici u Novoj Gradiški u 7,20 sati, 55 minuta nakon kobnog sudara s kamionom talijanskih registracijskih pločica koji je po nekim izvorima također prevezen u bolnicu. Iako se prvotno špekuliralo s informacijom da su u Touaregu bili i roditelji poginulog pjevača, to je PU Brodko-posavska za
Net.hr demantirala.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Do nesreće koja se dogorila u 6,25 na 175 km autoceste kod Nove Gradiške u automobilu skopskih registracija bilo je troje makedonskih državljana. Vozač G.G. (32) koji je zadobio teške tjelesne ozljede i putnica Lj.P. (49) prevezeni su u bolnicu u Novoj Gradišci. Još se ispituju uzroci zbog kojih je Touareg udario u poluprikolicu teretnjaka, a pretpostavlja se da je uzrok nedržanje razmaka, umor i brzina neprilagođena uvjetima na cesti", kazala je Kata Nujić, glasnogovornica brodske policije.

Policija je o nesreći obavjestila makedonsko veleposlanstvo koje će o tragediji obavjestiti obitelji stradalih.

Prema svjedočenju vozača kamiona talijanskih registarskih oznaka, vozač automobila Toše Proeskog vozio je prebrzo te se zabio u prikolicu kamiona i potom udario u zaštitnu ogradu, Večernji list. Također list navodi izjavu istražnog suca Stjepana Franjića koja potvrđuje informacije Net.hr-a da je u trenutku nesreće u automobilu bila i Tošina menadžerica Ljiljana Petrović (1958.).

TOŠE PROESKI:
1981-2007



| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.