nedjelja, 23.03.2008.

I shun the day – death is one heartbeat away...



Lalalaaa...

Prvo, sretan Uskrs svima koji ga slave.

A drugo...
...što je danas lijep i sunčan dan, hahahaaa...

Yes, yes...


Anyway, ajmo mi o vikendu...
Napokon smo, nakon dugo vremena, bili kod sportske... Yey... I bilo je baš lijepo...
Poslije sportske, naravno, u Zih... Pa onda, nećete vjerovat, u Papa's. Da, da, dobro ste pročitali, hehe... Onda malo River, opet Zih, pa Buddha. Standard. U Buddhi je bilo simpatično. Bilo je neobično puno zgođušnih dečkiju. Raj za oči.

I tak to...

Ne moram ni reć da mi se ne da pisat, al ajde, za ekipu.


Baš sam umorna i spava mi se, jer sam se probudila u zoru – u pol 1 (*12 i 30, jel*)... Mislim, katastrofa... Jbg, događa se...


Sad mi je dosadno, pa si crtam s kemijskom po ruci. Nda... Baš sam dijete...

I jede mi se Pringles.


Khm, po glavi mi se vrti jedan stih, hehe...:
«I slay it, I fuck it, I suck it, I leave it...»
Uuu...

Kaj se tiče vađenja krvi, idem u utorak.
(*sad će SNK malo freak out na slikicu, al kaj se tu može...*)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<< Arhiva >>