Živote tvoj

četvrtak , 30.05.2019.


Odabrao sam ovaj život za tebe
plava dušo od djevojčice,
ovu šaku sreće kojom posipao sam sumrake,

sve do gore, do nebesa
nek' se blesiču
k'o taj blesavi rijetki osmijeh
u tvojim očima.

Prstohvat soli od suza
da padne i posipa Zemlju s kišama
i zatim da suze prođu kao oluja nad planinama,
ali ostanu kao tuga u srcu kamena.

Trn u tvojim bedrima
da te uvijek podsjeća
koliko ponekad zaboli ljubav
ali te podsjeća i da si još uvijek živa.

I dah na tvojem vratu,
da se naježiš od ljepote života
i da te podsjeti kako smrt uvijek vreba,
tu negdje, iza ugla.

Izabrao sam ovaj život za tebe
izabrao sam te ovo sve da ti darujem,
izabrao sam ovaj život da ti dadem,
iako ti o tome ne želiš ni da čuješ.

>;') - - >

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.