Divna

ponedjeljak , 27.05.2019.


"Potraži me
u naljepše kasne noćne sate
ondje gdje lijep san umire" ,
rekla mi je,

"hajde,
odvaži se i slijedi moj pogled
kako proždire svijetove" ,
rekla mi je.

Njezine blijede prepone
posljednja su granica
kroz koju prodirem,
rekla je.

"Duboko misli moje ime
i udiši moj parfem
sve dok sva ljubav na svijetu ne izumre",
rekla je.

"Slobodno se pogosti onim što preostane:
osušenom pljuvačkom i ostacima kože
s dna duše",
ona reče.

Još uvijek je ondje
i dalje svadi se sa mnom,
divna i divlja i prisna
poput braće i sestara
što istovremeno vole se i mrze.

Još uvijek je ondje,
na tankoj granici ljubavi i mržnje,
svađa se sama sa mnom,
govoreći mi sve one stvari
iz dna duše.

>;') - - >

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.