LJUBAV

petak , 24.05.2019.


Ovaj život za ljubav,
a ja sam samo mrtva slova,
što zaplešu katkad
kao riječi ljubavne priče s tvojih usana,
a u srcu još tinja žar,
ljubav svih boja pepela.

Sve boje rata i svih naših ljubavi,
sviju naših krvavih ratova,
bijahu ratne boje za ljubav
što obojaše naša blijeda lica,
moje i tvoje, u crveni sumrak,
onda dok još imao sam snage
da borim se
za samo jedan uzdah,
za samo jedan poljubac.

Pobijedit ćemo večeras,
noćas, osjećam,
u starim, dogovorenim pobjedama!
Ali tko?
Ja i koja vojska,
šaptačice olujama?
Tvoje usne boje plamena
gorijet će noćas
u spomen nekih dragih mrtvih imena
svih palih anđela
i poslijednjih plesača...

Da li si ti ikad mene volela,
šaptačice olujama,
dahu od samo usamljenog, rasutog pepela,
mrtva prirodo moja,
poslednja željo ovog umirućega svijeta?

Da li si me ikada
do smrti volela,
kao što ja tebe volim sad?

>;') - - >

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.