ZBOGOM, LJUBAVI

utorak , 23.04.2019.

Ako me ikad više pogledaš,
tamo će stajati samo mirna sjenka,
potpuno pomirena
sljedbenica naših sudbina,

jer ja se zaista ne bih više mješao u tvoj zaborav,
meni je previše i sve ono što sam nekako oprostio, ali nikad zaboravio,

meni je i više nego dovoljna presuda
ova ljubav i strast,
osuda na ono čega se, jedva jedvice,
usudim prisjetiti i sam.

Stoga, ako me vidiš igdje, ikad,
obećajem, spustit ću pogled prema dolje
za nas oboje,
ako treba i do samog dna ljudskog poimanja osjećaja.

Stvarno, plašiti se više ne moraš ičega,
pa ni ove strašne, mrtve sjene,
skrivene među tvojim
najskrivenijim mislima.

Možeš slobodno da odšetaš,
možeš i dalje slobodna da maštaš,
ovaj starac je ionako prestar za išta,
neću nikada izjebati govno iz tvog dupeta,

jer ja zaista nemam više vremena
da čekam
da ti pronađeš pravo značenje za tu tvoju prazninu iznutra,
pravo značenje za pravu ili pogrešnu ljubav...

>;') - - >

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.