NEPREŽALJENA

ponedjeljak , 01.04.2019.


Ti si remek nedjelo jednog ili više zaboravljenih Bogova,
zaspali anđele,
što pada izgubljeni raj dok sniva,
otimaču svih molitva, molit ću za tebe u ovaj čas,
iako je moja vjera već odavno mrtva,
ipak molit ću za te, nevjero moja,
kad više nitko ne vjeruje
i nitko više ne sluša,
molit ću za te sad,
dok sav svijet spava.

Ti, željo neostvarena,
što još tinja u besanim noćima,
iako (moj) svijet si uništila,
ti nisi nizašto kriva,
iako živote razaraš,
ostaj mi snažna, zdrava i živa,
a ja, kad bih samo imao još mrvicu sreće da ti dam,
poklonio bih ti još milion osmjeha,
a ja, kad bih samo imao još malo tuge da ti dam,
svu bih zadržao za se, neprežaljena,
kad bih još uopće išta mogao da osjećam...

>;')-->

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.