Poljubac rata

četvrtak , 13.09.2018.

U ratovima srca
ni jedno od nas nikad ne pobjeđuje
države padaju
dikatatori se okreću u svojem malom smradnom trulom grobu
sudbine se sa sudbinama mire.

U ratovima slomljenih srdaca
religije umiru ili se mire i udruže,
nakon ratova srca svi se izmire
i zavlada čovjekoljublje,
jednom i zauvijek!

U ratovima srdaca
ne prodaju se vjere, uvjerenja
nade i ideje,
već se ostvaruju snovi i želje,

a kurvini sinovi gore,
lomače strasti uvijek su spremne,
Sveotac zna,
jer mi smo svi ratnici ljubavi,
vitezovi paganske vrste!

Mi palimo križeve
jer volimo sve ljude
kojima je iskreno stalo do
zadnje moguće logične promjene!

U ratu srca spoznao sam sve
što trebam,
upoznao sam tebe i sebe
i pobijedio sam, kud puklo da puklo,
sve,

tako što sam dopustio
da ti, ljube moja,
bijela moja cigančice,
pobijediš mene!

>;,)-->

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.