Dečko kojeg sam volio

četvrtak , 13.09.2018.

Poznavao sam jednog
zbunjenog i plahog dječaka
koji me volio,
plavih očiju poput
neistraženih dubina
modrog abisa

i ja sam jako volio njega.

Imao je dušu kolibrića,
dušu koja nikad nije imala mira,
crne kose
dugačke poput djevojke iz
heavy metal videa,

šminkao je oči i usne
poput žene,
iako su mu svi osim mene
uvijek govorili
kako se to kod nas ne smije.

Bili smo mladi,
on nesto mladi od mene,
ali bio je hrabriji od mene:
iako još nije bilo njegovo vrijeme
on nije čekao
beskompromisno i hrabro
uvijek je koračao naprijed,

za slobodu i ljubav,
za nadu u bolje sutra
izvan fašistoidne sjene
što se prijetila da uništi sve
što volim i poznajem...
volio sam tog dečka
koji je volio mene.

Ali tad jednostavno nije bilo naše vrijeme...

>;')-->

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.