Myspace Layouts, Myspace Graphics, Myspace Backgrounds, Codes

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha




Flash Clocks Gallery





GORDANA...Goga,Gogić...
Rođena:21.8.1990
živi u Pleternici,gradić pokraj Požege.
trenutno je maturant OŠ,smjer-kuhar.
voli izlaske,kave, Cakanog ,dobro društvo,zafrkanciju,kompjuter,net,kuharstvo(praktični dio),praksu,Anamariju(naravno),
sve ljude koji i nju vole.svoje prijatelje,mamu,tatu,seke....
NE VOLI:varanje,lopove,LAŽ(od toga se posebno ježi kao i od NEPRAVDE),lažne prijatelje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ANAMARIJA...
Došenka,Ana...itd

Rođena je 4.8.1990
živi u Novim Mihaljevcima(predgrađe Požege)
trenutno je maturant OŠ,smjer-kuhar.
voli izlaske,kave, Tina ,dobro društvo,zafrkanciju,kompjuter,net,valjda Gogu,mamu,tatu,seku...itd
NE VOLI:varanje,lopove,laž,nepravdu,lažne prijatelje...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gogin drugi blog

Anin drugi blog

blog od Goginog kolege Nine

MIMA-kolegica iz razreda



Prijateljice

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke

NEKADA I SADA........

JA ANA NEKADA......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A SADA ......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GOGA NEKADA..........
Image Hosted by ImageShack.us


A SADA.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 28.12.2007.

Moje drugarice

Moje drugarice srecu su nasle
kuce su podigle u zivotu snasle
ljube se, vole, danju i nocu
za tugu ne znaju bol i samocu

Samo ja nemam nikoga
jos uvek sam sama
zbog jedne lazne ljubavi
srce mi se slama

Moje drugarice, gde ste da vas pitam
dokle cu sama svetom da skitam
moje drugarice, srecne ste zene
sta ste vi lepse i bolje od mene

Moje drugarice zlatom se hvale
i na moj racun zbijaju sale
igraju, pevaju, cekaju zore
za muke ne znaju i nocne more

Samo na mojim rukama
prstenje ne sija
zbog jedne gresne ljubavi
zivot mi ne prija

Samo ja nemam nikoga
jos uvek sam sama
zbog jedne lazne ljubavi
srce mi se slama



komentari (0) print#

Anaaa

Image Hosted by ImageShack.us



komentari (0) print#

Goga (moja malenkost)

Image Hosted by ImageShack.us



komentari (0) print#

subota, 22.12.2007.

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



komentari (0) print#


Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics






komentari (0) print#

subota, 08.12.2007.

Goga i Ana


SuperPimper - Text Generators




komentari (0) print#

srijeda, 05.12.2007.

sv.Nikola .....dolazi.....juhu.....

Mnoga djeca na danasnji dan peru svoje cizmice i pred vecer ih stavljaju na prozor kako bi im dobri sv.Nikola donio nesto .....
Donosi im lijepe darove i tome se djeca vesele ,....
A sto je s onima koji su gladni,i nisu nikada u svojim domovima osjetili taj duh i to veselje jer im roditelji to jednostavno ne mogu priustiti,.....eh....takvih je sve vise nazalost ....umjesto da se takva brojka smanjuje ona se sve vise povisuje..Ljudi svakim danom ostaju bez posla , tvornice se zatvaraju , ljudi ostaju bez placa , a zivot nam poskupljuje....tako je to kod nas i cemu da se netko tko je glad ili ne znam sta sve ne .....osjeca sretan i s veseljem docekuje Bozic taj veliki blagdan ......
Ja samo mogu suosjecati s tim ljudima i biti sretna sto imam roditelje kao potporu i njihovu ljubav , lijep dom gdje je veselo i cuje se smijeh....
BY ANAMARIA



komentari (0) print#

utorak, 04.12.2007.

by Goga

LJ U B O M O R A


Često mislim imali ljubavi u takvim vezama u kojima se netko stalno svađa....kažu "´Ko se svađa taj se voli..." pa neznam da je to bas uvijek tako.
Uvijek me zanimalo ´dal ima i koliko ljubavi u vezama u kojima NEMA trunka ljubomore...trunka kako ja kažem opreznosti..nisam nimalo ljubomorna-priznajem jesam bila prije-kao pas,ali od toga nema ništa,s tim se ništa ne postiže,uništavaš sam sebe s tim.
Znači li to za osobe koje nemaju u sebi,u svojoj duši nimalo ljubomore,čak ni one zbog neke kako ja kažem opreznosti,sigurnosti da u toj veze nema prave iskrene ljubavi???????????
Ali s druge strane poznajem hrpu ljubomornih ljudi,znam vidjeti toliko ljubomore kod nekih ljudi da to postaje bolesno,zaista bolesno,do te granice da se osobu ljubomorom i svojom "ljubavi" guši,e to tada prelazi granice normale.
Nikad mi nitko nije branio sto ću nositi u grad,ali poznajem djevojku kojoj je dečko "branio" da nosi suknju pa i da ju nosi na tajice da joj nebi slučajno netko "gledao " u noge.....krajnje bezobrazno,pokvareno i suviše bolesno....
Koji čitate ovaj post vjerujem da ste se mnogi pronašli u njemu,Ana ti se prva trebaš pronaću u ovome.....



komentari (0) print#

subota, 01.12.2007.

gogine pjesme meni su sve najdraze.........


Odlazak

Krećem sa jutrom.
Ne znam kuda,
ne znam kome,
ali krećem!

Srce ti ostavljam,
srce moje bijelo.
Osmijeh – zakopavam.
Čežnju – nosim.

Kuda me vodiš,
stopo moja žedna?
U koji me vir
nesretnu utapaš?

Od ljubavi modra
zora me ispraća.
Hoću li ponovo
sresti naše nebo?

Sa strepnjom se budim;
danima već krećem,
danima ostajem i vapim –
Zovi me, zovi nazad!



˝ Plačite zaljubljeni,
I ja sam plakala,
Kad sam ga najviše voljela,
Nisam
ga imala


by ANA



komentari (0) print#

Ewo i moj post!!

Jutros kada sam se probudila pomislila sam......zar opet moram u skolu.....cry
Ali kada sam stigla i vidjela da mi se GOGICA vratila na jedan dan bila sam najsretnija osoba na svijetu,nisam se od nje odvajala cijeli dan , bila sam uz nju kao cicak ......kisscerekkiss
Imam ja i drugih prijatelja koje volim ali nikoga kao NJU!!!!sretan
Ta me mala totalno zacarala hehehe.....salim se....:zujo
..........I ..... dok svima u ljubavi cvjetaju ruze , meni padne mrak na oci kada se sjetim,moje sva sreca pa venu......crycrycry
Ne mogu ja sastaviti neko vrijeme da budem sretna nema teorije.....bang
Imam decka i stalo mu je do mene ali meni ti ocito nije dovoljno,kada ne znam ni sama sta zelim.smijehzujo
Evo vidite subota je ostala sam kod kuce on je otisao u grad i vjeroatno cemo se posvadjati zbog toga cim se cujemo ili vidimo .....yesyes
Zna moja GOGILI da to nije bas ugodno za usi kada se svadjamo bila je prisuta jednom kada sam imala svoj show u jednom kaficu,ali to je njena skola ja idem njenim stopama , zar ne mila?
kiss



komentari (0) print#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s