ponedjeljak, 07.04.2008.

Ništa posebno...

Heej, ljudi..., možete li vjerovat da sam napokon napravila novi blog...?! Uf..., danas mi je bilo posebno dosadno doma, pa sam se i ja primila nekog posla, ako se ovo opće može nazvati poslom...wave! Evo, nisam za naslov prvog posta imala baš nikakakvu ideju, u biti morala sam se žurit s tim svim silnim naslovima jer moj "dragi" braco Antonio nije imal strpljenja sa mnom...belj! Ni dizajn mi se trenutno ne sviđa, to sam stavila tek tak da je, jer se opće ne snalazim u ovom svemu..., al promjenit ću ga...thumbup! Evo, ovaj je post vrlo, vrlo kratak, al stvarno nemam ideju, i još pored ovog debilnog naslova...belj! Čujemo se...! Pozz...mah!

20:23 | Give me a sign (4) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.