xD
Jesam £i Se Za£juBi£a? - DneWniK jEdnE šOpiNGhoLičaRkE - Blog.hr <body>




tiktok
WITH MY HANDS UP, PUT YOUR HANDS UP,
Welcome

Hei Hei!
Dobrodošli na moj blog.
Zavavite se i puuno mi komentirajte.
Pozdrav.

x Design: Music is life
x Kostur: BlogSkins
NOW THE PARTY DON’T START TIL’ I WALK IN.
Jesam £i Se Za£juBi£a?
subota, 23.07.2011.

Došla sam sa mora... I što da Wam kaŽem.... Bi£o mi je zaKon.
Upozna£a sam jednog tiPa.PreZgodan je i PreS£adak ...... Ahhhhh...... Kako sam ga upozna£a sada ęu Wam napisati...........................................

-Hi,do you speak croation?- Čujem g£as iza sebe dok sam čekala da Jennifer razgovara na te£efon sa mamom...
-da..- odgovorim
-Oh Super, Ja sam Marko...-
-Ja sam Amy- kažem i nasmiješim se..
-Lijepo ime. Ti si ovdje na ljetovanju ili..?
-Ne, prese£i£a sam se sa svojom obitelji u Pu£u. Ja sam iz Londona.
-WoW.. Pa kako tako dobro znaš Hrvatski?- upitao me
-Rodi£a sam se u Pu£i a onda su mama i tata kupi£i neku firmu u £ondonu pa smo se tamo prese£i£i. A onda sam stalno dolazila ovdje na ljetovanje.-
-super. Ja sam jedanput bio u £ondonu. mogao sam birati di idemo na praznike- reko mi je sa smiješkom na licu...
nasmiješila sam se..
-Pa ideš sa mnom na.....-
-Ejj mogu ostati duže da odemo u trgovinu- dotrčala je Jennifer. Mama i tata su sa njom trebali ięi na neku večeru pa ih je uspijela nagovoriti da ona ne ide kako bi išla sa mnom u shopping. xD
-Jennifer ovo je Marko, Marko ovo je Jennifer-upoznala sam ih ko' da poznajem Marka 100 godina xD.
-Bok. Pa idete onda oba dvije na sladoled sa mnom i jednim mojim frendom. On je tamo- pokazao je na nekog isto zgodnog tipakoji je bio kod restorana.
-NAravno može...- Odgovorila je Jennifer odmah gledajuči u smijeru onog tipa..
-Pa Ok- odgovorih ja.
-Toni! Doši...- pozove Marko onog tipa...-Ovo su Amy i Jennifer,Ovo je Toni.-upoznao nas je.
-Bok- rekao je Toni.
-BoooK-pozdravila ga je.
Očito se Jennifer sviša ovaj Toni,pomislih ja.
-Onda Idemo na s£ado£ed?- rekao je Marko.
Može.... svi smo odgovorili...


Dok smo se šetali i £iza£i s£ado£ed, ja i Marko smo bili iza Jennifer i Tonia ili Tonija kako god se piše.
Razmjenili smo mobilne brojeve i dogovori£i se za s£jedeči iz£azak.
Ja sam pogleda£ana sat i vidje£a da se ubrzo zatvara Terranova.
pogleda£a sam Jennifer koja je očito bila u sedmom nebu i rekla -Jennifer uskoro se zatvara Terranova moramo se požuriti. Ajde..-
-Ok-rekla je
Nazva£a sam taxi...

Dok smo u£azi£e u taxi Marko me je poljubio. Osjetila sam nešto u trbuhu..Ahhh Ja sam bi£a u sedmom nebu.....

U trgovini mi je Jennifer priznala da joj se sviša Toni...xD Pitala me dali sam se ja zaljubila u Marka.. A ja sam odgovorila - ne znam-
Jesam £i se Za£juBi£a?

PooOOoz by: Šopingholičarka Amy

x Komentari [ 12 ] x

© Layout done by: Music is life design.