Objavljeno: ponedjeljak, 30.10.2006.

a kad se probudiš mrtva....

moram vam ispričat šta je jučer bilo,odnosno šta sam ja jučer rekla!bila domenika kod mene i mi pravili ukrase za halloween party.i ja sad nešt s iglom probadam zvjezdice i ispadne mi igla al sam ju našla,i kažem ja domeniki:isuse zamisli da ti igla ostane u krevetu kad ideš spavat,a ono ujutro se probudiš mrtva!e domenika nije mogla disat od smjeha a ja pola minute uopće nisam skužila zapravo šta sam rekla al kad sam skužila sam se smijala cjelu veče!i tak se nas dvje zezale,onda gledale zakon braće,i tak....e da!ja sam bolesnadead!imam temparaturu i strašne bolove u stomaku!et to je sve od mene....big kissssssssssss svima

wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovaj glumac je preljep
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:14 - komentiraaaaaj (28) - printaj.... - #

Objavljeno: srijeda, 25.10.2006.

evo mene!!!!

da da evo mene konačno!!!hehe....baš sam super raspoložena danasnaughty!!!!!neznam šta mi je!!!!zapravo odat ću vam tajnu mog odjednom tako super raspoloženja a jutros sam bila raspoložena koda sam umrla prije dva dana!barbara mi je napravila dizajn sa cristianom ronaldom!!!!!!yap yap...hehe.....preslatko izgleda!!!!!!!!!aaaaaaaaaa!!!!e ja sam izvan sebe!neznam više šta da kažem!!!! e da ja i frčko smo prekinuli!!!!!!!!!odoh ja sad...ae kissssssssssssssssssssssssssssssssssss svimaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahah

marija i josipa
Image Hosted by ImageShack.us

pavo
Image Hosted by ImageShack.us

ev ja
Image Hosted by ImageShack.us

domenika i kristićka
Image Hosted by ImageShack.us

lol
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut

- 13:14 - komentiraaaaaj (19) - printaj.... - #

Objavljeno: četvrtak, 19.10.2006.

konačno novi post!!!

a evo da i ja napišem novi post!!!!ale ale ale ale!joooj ma nisam išla na kompjuter ovaj tjedan uopće ova škola me ubija!jebote led svaki dan pita hrvatski i svaki dan pišemo neke glupe testove!ko bi to sve naučio!!!!!nisu normalni ljudi!!!!danas smo pisali test iz kemije al to sam sve prepisala tak da ću vjerovatno dobit 5cerek.e da bila sam mal vani i konačno sam vidila frčka kojeg jako jako volimcerekkiss....hehehe....e da i malo sam igrala nogomet!ideeeeeeeeeeš da vidiš sam kak mi je dobar freestyle!!hehehe...šalim se naravno nemogu ni triput odžonglirat lol....joj sutra nema nastave!!!tooooooooo!sutra su neke radionice u školi al to traje sam od 9 do 11 tak da neću morat dugo bit u školi!!!hehehe idem ja sad kisssssssss svima a najviše frčku mom.....kak je sladak cerek heheheh.....volim te....kiss

kak je volim gledat ovaj crtić....lol...ja i domenika smo opsjednute sa spanđikom!!a baš je smješan!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

evo frčko kiss
Image Hosted by ImageShack.us

Bomfuck MC's-Freestyler

- 22:19 - komentiraaaaaj (19) - printaj.... - #

Objavljeno: srijeda, 11.10.2006.

hrvatskaaaaaaaa

eee igraju hrvatska i engleska vodimo 2 nula!toooooooo!!kak mi je super ovaj dan!!!dobro je pošeo i odlično će mi završit!!!!ajme kak sam sretna pa ovo je nevjerovatno!!danas igra i portugal evo baš sad igraju protiv neznam koga ali čitala sam negdje da će danas igrat.joj još sam da i oni pobjede cerek!hehehe.....a sutra poita zemljopis sve što smo učili a ja neznam nijednu lekciju!al jebe mi se neću si pokvarit ovaj dan učenjem!!!nemogu sad učit!!!uglavnom ništ se nije novo osim ovog dogodilo!e da danas sam dobila 5 iz matematike iz nekog malog testa!!!!bit ćče smak svjeta!ja dobila 5 iz matke!e moram ić slavit malo!!!!odoh sad aj booook svima i biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig kiss frčku

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

chocolate puma-always&forever

- 20:36 - komentiraaaaaj (16) - printaj.... - #

Objavljeno: četvrtak, 05.10.2006.

novi frizzz

joj ja došla iz škole pa ev da konačno napišem novi post!jučer sam se ošilšala do ramena,e frizura mi je totalna katastrofa bang...pitam se samo jel ova frizerka bila pijana dok me šišala.užas...dobila sam danas 4 iz kemije iz nekog glupog pokusa!e a znala sam za pet 100%!koja glupača ova nastavnica.jučer bila mal na krosu i tak....jedva čekam sutra da konačno idem van i da se vidim s frčkomcerekkiss!e da sutra je kralov rođendan!ena nora i karlo imaju isti dan rođendan!to sam u našem razredu ima....a uglavnom....neznam više šta da napišem!biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig kiss svim mojim frndovima i svima koji čitaju ovaj blog i komentiraju naravno! i biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig kiss frčku

za kraj moja najbolja pjesma


Michael Gray-The Weekend


i još naravno malo slika smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

frčko i garić
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ja sam vodenjak...kak se puknem smijat svaki put kad vidim ovo srce!neznam zašto al to mi tak smješno
Image Hosted by ImageShack.us

kenny
Image Hosted by ImageShack.us

- 13:37 - komentiraaaaaj (32) - printaj.... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>