Objavljeno: nedjelja, 25.06.2006.

evo mene ja se vratila s mora na par dana

hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskaevo mene dragi moji evo ja sam se prije pola sata vratila s mora!i to mi je jako teško palo da vam to ne mogu ni opisat!skoro sam se rasplakala kad smo krenuli kući jer mi je tamo bilo presuper!!!!a bilo je odlično e a neda mi se prepričavat jer se tolko toga dogodilo a mene sada užasno boli glava od puta valjda pa ne mogu puno pisati...e al ja idem na more opet za par dana!!!hahaha....za one koji ne znaju:ja imam stan u vodicama pa zato stalno idem na more.naravno ja sam se zaljubila tamo na moru al ne tamo u nekog domaćeg nego jednog koji mi se i prije sviđao!ovo vam zvuči čudno al evo sad ću vam ja objasnit:taj dečko kojhrvatskaeg sad ludo volim mi se počeo sviđati još kad sam bila u osijeku,a ja sam skužila da ga volim tek tamo u vodicama!e a tamo ima jaaako puno preslatkih dečkiju!i ovi jedni kad sam bila s dinom tamo na plaži su nas stalno gledali i stalno su nam se ubacivali kad smo prolazili pokraj njih!koje kretenčine a idu u 3 srednje ma 100%!dina je bila rekla da joj je već neugodno prolazit pokraj njih jer stalno bulje u nas!eo ne mogu više pisati stvarno mi glava puca!ovo je zadnji post do kad se drugim put vratim s mora a to će biti u 8 mjesecu.eo kissam vas sve a posebno jednog dečka....cerek:


btw:kako ste vi bolesni i retardirani(to se odnosi na one koji ispravljaju naslov na mom blogu)!!!onaj naslov na mom blogu nema veze s pjesmom are we the waiting!i znam ja kako sam ja napisala naslov a kako ide pjesma!i prestanite me ispravljat jer sam ja to namjerno napisala i znam kako idu rječi pjesme a kako sam ja napisala naslov!aj sam još nek neko smo proba me ispravit i bit će mu zabranjen ulazak u ovaj blog za sva vremena!a zapravo sad me više nećete ni moć ispravljat taj naslov jer ću sad ionako promijenit naslov




CRISTIANO je najljepši


hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

- 17:04 - komentiraaaaaj (104) - printaj.... - #

Objavljeno: petak, 16.06.2006.

oproštaj za par mjeseci :(

evo prije par dana je završila škola!!!!konačno!!!jedva sam dočekala!u utorak je bila utakmica hrvatske s brazilom i mi smo utakmicu gleali kod mene bilo je looodo!!!ovi luđaci su mi uništili sobu!!klara je psovala,e svaka druga joj je bila idi u krac.ma loodo sve u svemu!evo ja sad u ovu srijedu,za 6 dana idem na more,tako da vam neću napisati novi post jaaako dugo!ali to ne znači da ću prestati pisati ovaj blog,samo neće bit posta duže vrijeme.ma nema šanse da obrišem ovaj blog jer sam s tim blogom stekla jednog super prijatelja s kojim sam se nažalost malo posvađala.....evo sutra idem na primanje neke diplome pa ću konačno vidit svog dragog cerek.....eo to bi bilo to!!evo čujemo se za koji mjesec!kiss svima

- 21:28 - komentiraaaaaj (17) - printaj.... - #

Objavljeno: subota, 03.06.2006.

nema naslova =)

eo ljudi ja sad došla s plesa pa odlučila napravit novi post =)!!e ima jedna vijest da je ovaj blog od danas samo moj(beatin)!!!eo ja sam jučer bila bolesna pa nisam bila u školiroflhehe....i onda sam "ozdravila"do navečer i ošla na ples a kad sam se vraćala kući otkinuo mi se žulj na nozi tak da ne mogu hodat u patikama.danas sam bila na gitari ono skoro sam zaspala i još smo svirali onu gluuuuupu pjesmu bratec martin i ja kažem ovom domagoju:jooj meni se spava a još sad sviramo uspavanku!!!jučer kad smo se vraćali s plesa vidjela sam jednog dečka kojeg sam prije jaaako volila.......i onda sam cijelu večer mislila sam na njega aaaajme ne znam zaš!!!joooj da!!danas ja poslje gitare čekam tatu da dođe po mene i prođe moj trener iz kluba s odbojke a ja nisam bila na treningu cijeli 5 mjesec!!haha kak je bilo bad...LOL.....eo to je to,odo ja sad,aj pozz ljudi

- 14:26 - komentiraaaaaj (21) - printaj.... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>