amorfia

14.07.2009., utorak

Radar fest, 12.07.2009.


Bilo mi je odlično! Jedine kritike su tehničke prirode... pozornica je mogla biti bliže zapadnoj tribini, video zid je bio unutar pozornice pa se od zvučnika više od polovice nije vidjelo, zvučnici su tijekom nastupa Solomona Burkea počeli krčati...srećom sredili su to...
Joe Johnson mi je bio novost, super je za poslušati na koncertu, ali nije muzika koju bi si pustila doma, jednostavno nije moj đir.
Eric Burdon & The Animals su mi bili odlični... ako se uzmu u obzir Burdonove godine, ne čudi me što mu glas nije kao kad je kao mladac pjevao svoje prve hitove, no svejedno, odrasla sam na toj muzici i sretna sam što sam ga imala priliku vidjeti i čuti u živo.
Salomon Burke me je potpuno oduševio. Iako je tijekom čitavog nastupa sjedio, animirao je publiku i napravio odličnu atmosferu.
Santan je svoj i neponovljiv. Pošto me uhvatila gadna glavobolja, nisam izdržala do kraja koncerta, no srce mi je na mjestu...

Evo par slikica...nisu nešto, slikala sam idiotom...


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket



| 13:29 | Komentari (7) | Isprintaj | # |














Copyright © amorfia