uvijek se iznova uvjerim: moj je zivot zaista kao jedna sapunica ... al ne ona dosadna španska, gdje mozes svaku epizodu unaprijed skuziti, vec neka malo "komplikovanija", gdje se zaista desavaju neocekivane radnje :DD
Prvo: od zadnjeg posta sam raskinula s momkom, tacnije, on sa mnom; i to nakon mojih peglanja kako ce se on pokupiti s tom "naj frendicom", jer Boze moj, nisam glupa, vidim kako ga gleda: haaloooo, ŽELI TE! i onda mi pocne nabrajati kao: ja sam dosadna s tom ljubomorom, jer tu stvarno nista nema i nikad nece ni biti, i samo umisljam, i ako mislim da ovo nase ipak nije to to, onda i on tako misli, i najbolje da se i rastanemo onda.. Muskarac pravi nije, jer je ovo sve preko poruka bilo, noc nakon sto sam ga nazvala ujutru u pola 3 i pitala gdje je: a on rekao mjesto gdje cuga s drustvom navodno(ocekivajucui naravno da sam ja kuci u ta gluha doba noci); i onda ja igrom slucaja bila 15m od mjesta gdje je on bio, i ono slucajno "naletim", kad gle cuda: on i ona sami u kaficu, on sjedi, ona ga zagrila i sapce mu nesto na uho. i onda ja onako sva cool i opustena udjem tu i mahnem njoj, njega poljubim skroz hladno u obraz i kazem mu kako je zaista smijesan i da ovo fkt nema smisla vise, i daj nek me ostavi i nek se s njom pokupi vise, jer i jesu jedno za drugo. Onda slijedi ta poruka raskida; i onda za 2 dana moja frendica ih vidi zajedno na klupi kako se grle i ljube. Iznenadjeni? Ja ne .... Cure, ako upoznate momka koji ima bilo kakvu zensku osobu, prijateljicu s kojom je "dobar"- okanite ga se dok ste u fazi upoznavanja. Na njegove suplje rijeci: znamo se 100godina, gledam je kao sestru, bjak ne bih to nikad s njom- pljunite i nastavite svoj zivot bez njega; mozete samo dobiti!

10.06.2010. u 20:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

virtualne boljeske svakodnevnog razmisljanja i desavanja ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr