aLm¤sT n¤rMaL

srijeda, 22.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
novi blog novi početak.........
napravila sam ovaj,novi bog čisto iz razloga da bi na njemu mogla slobodno pisati......... bez pretvaranja..... mjesto gdje mogu biti potpuno ja, bilo tuzna bilo sretna........

nemam previše volje pisati o sebi, ali mozda dođe i taj trenutak.........
ne bih htjela daovaj blog postane jedan od onih na kojem opisujem šta radim,ali sigurna sam da ce postati mozda vec od sljedeceg posta....... yes
ali nema veze....... ipak je ovo moj blog........

drugu subotu,među ostalima, na jednom humanitarnom koncertu nastupa hladno pivo! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........... euforija! jedva cekam!

sad moram ici........ nastekat staru da me sutra pusti doma, da ne pisem matis.....

* 19:13 * mAkE mE sMiLe * i HaVe SmiLed 10 tImEs*