Uvijek i svuda

nedjelja, 14.10.2007.

Planinarenje u Skrad

Izlet kao izlet je bio super osim sto nas je Prof Kvasina terorizirao sa slatkisima a Mira bademima i grickalicama. Zezali smo se, uzivali u prirodi, nahodali i druzili.Krenuli smo vlakom iz Rijeke u 7.30 i vozili se do Skrada 1.30h.Poslije spustanja do prve hrvatske hidroelektrane Munjara i obliznjeg doma se ziri sastavljen od Nevena, Igora i mene upustio u gastronomsku degustaciju raznovrsnih domacih jela.Na menu su nam bili cevapi od divljaci, kobasice od divljaci i raznjici od divljaci.Svi smo se slozili da su im najbolje bile palacinke na kraju ali ni cevapi nisu za baciti.Ostalo ne preporucujemo.Zavrsivsi rucak i stanku krenuli smo na zadnju i najzahtjevniju dionicu, "Vrazji prolaz" di smo ostavili zadnje atome snage. Uvukli smo se i u jednu spilju di smo zbog nedostatka svijetla odustali od dugih speleoloskih pothvata.Iz istih razloga bilo je nemoguce napraviti sliku unutrasnjosti. Dosavsi nazad do Skrada smo ubijali dosadu dok nismo docekali vlak u 5 koji je btw kasnio pol sata.
Nisam bas zadovoljan slikama ali nisam razocaran jer sam se malo igrao i pripremio sam se na mogucnost da sam ih zeznuo. Ne znas dok ne vidis na kompu doma.Staviti cu dvije koje su mi se svidjele.Sve ostalo mogu dati sudionicima na cd-u ako mi ga daju.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

14.10.2007. u 14:45 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

My fotosteps

Nisam profesionalac i imam jos jako puno toga za nauciti ali uzivam u svakom trenutku sto provedem fotografirajuci. Pomocu ovog bloga vam zelim pruzati uvid u moje radove i mogusnost da dobronamjernim kritikama uz vasu pomoc jos vise napredujem. Hvala svima na podrsci!

Mailirajte me na :

the_lord_spirit@net.hr


Blog je prilagoden Mozilla Firefoxu i rezoluciji 640x480

Nadimak

Kratka povijest o mom nadimku:
Jednom davno mi je nick bio samo Spirit. To vrijeme sam stalno mjenjao nickove ali mi se niti jedan nije bas svidao. Zatim se sonda Spirit spustila na Mars i tada sam i ja po njoj krenuo koristiti taj nadimak.Par dana poslije se sonda "pokvarila" ali nakon tjedan dana su uspjeli ukloniti kvar i Spirit se vratio iz mrtvih lud . Poslije sam si dodao Lord valjda zato jer sam postao umisljen smijeh a ponekad i bacim prefiks The da povecam vaznosti namcor . Sada vise nisam toliko umisljen pa vam dopustam da mi se obracate sa : "Spirit, vasa visoti , kako vam mogu biti od pomoc?". smijeh







Google































COPYRIGHT

Fotografije i tekstovi su privatno vlasništvo i molio bih sve da se pridrzavate svih prilezecih prava.
Možete ih koristiti i distribuirati u osobne svrhe, na blogovima i webovima uz uvijet da navedete ime autora. Za sve ostalo je potrebna suglasnost autora. Hvala



Članak 189.

(1) Novčanom kaznom od 5.000,00 do 50.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba ako:
1. bez odobrenja autora prvi put objavi ili prije objave otkrije javnosti sadržaj ili opis autorskog djela, ili se bez naznačivanja autora, osim ako je autor u pisanom obliku izjavio da ne želi biti naveden ili ako način javnog korištenja onemogućava navođenje autora, koristi autorskim djelom, ili bez odobrenja autora deformira, sakati ili na bilo koji drugi način izmijeni autorsko djelo, ili se njime koristi na način koji bi ugrožava ili bi mogao ugroziti čast ili ugled autora (članak 14.-16.)

Linkovi

Stranice

AUV
Google
Istra
Dokaz monopola


Blogovi
Maja
Planinarka
Odiseja
MiT rules
Moj razred
MNK Gorovo
Kvasic
Foto-olki


CURRENT MOON
moon phases



ZEZANCIJA I ZARADA PREKO NETA

Po meni dva najsigurnija nacina su:

AGLOCO

Progrma ima logike i ako se malo potrudite mozete nesto postici.
AGLOCO



BUX.TO

Program definitivno ima logike jer ste placeni za gledati reklame. Malo ali jeste pa ao imate 10 min slobodnih na dan izvolite. Ovaj nacin sam vec provjerio i meni pali.
BUX.TO


MOZDA SE NE BORE ORUZJEM ALI ZASLUZUJU SPOMENIKE

GREENPEACE

window.gdprAppliesGlobally=true;(function(){function a(e){if(!window.frames[e]){if(document.body&&document.body.firstChild){var t=document.body;var n=document.createElement("iframe");n.style.display="none";n.name=e;n.title=e;t.insertBefore(n,t.firstChild)} else{setTimeout(function(){a(e)},5)}}}function e(n,r,o,c,s){function e(e,t,n,a){if(typeof n!=="function"){return}if(!window[r]){window[r]=[]}var i=false;if(s){i=s(e,t,n)}if(!i){window[r].push({command:e,parameter:t,callback:n,version:a})}}e.stub=true;function t(a){if(!window[n]||window[n].stub!==true){return}if(!a.data){return} var i=typeof a.data==="string";var e;try{e=i?JSON.parse(a.data):a.data}catch(t){return}if(e[o]){var r=e[o];window[n](r.command,r.parameter,function(e,t){var n={};n[c]={returnValue:e,success:t,callId:r.callId};a.source.postMessage(i?JSON.stringify(n):n,"*")},r.version)}} if(typeof window[n]!=="function"){window[n]=e;if(window.addEventListener){window.addEventListener("message",t,false)}else{window.attachEvent("onmessage",t)}}}e("_tcfapi","tcfapiBuffer","tcfapiCall","tcfapiReturn");a("_tcfapiLocator");(function(e){ var t=document.createElement("script");t.id="spcloader";t.type="text/javascript";t.async=true;t.src="https://sdk.privacy-center.org/"+e+"/loader.js?target="+document.location.hostname;t.charset="utf-8";var n=document.getElementsByTagName("script")[0];n.parentNode.insertBefore(t,n)})("03c24551-d648-4df2-98f9-2ed3dd7b05a8")})();