< | listopad, 2009 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Krenula je ponovno 'jesenska' shema na mom kompu-kućnom kinu. Vrte se serije koje se emitiraju po SADu, a koje ovdje nećemo gledati još par godina ili ikada (ako ih otkupe i budu emitirali u popularnim terminima nedjeljom u pola jedan u noći, sigurno ih nećemo gledati). Puno je serije, različitih profila, neke su nove - znači, prva sezona, tek su krenule, još su nove i nedokazane; a neke su već stare - idu nove sezone, kreće se s novim likovima, zapletima, pokušava se održati razina kvalitete prijašnjih sezona. Od novih serije koje su krenule to su Stargate: Universe, Flash forward te Bored To Death. Stargate: Universe je serija koja se dešava u Stargate svemiru, barem počinje u njemu. Krajem prve epizode, likovi završavaju na prastarom svemirskom brodu koji se nalazi milijunima svjetlosnih godina od Zemlje, nemaju nikakve mogućnosti upravljanja brodom koji se raspada, ne mogu se vratiti na Zemlju...zvuči poznato, zar ne? Dok sam gledao najave, zvučalo je prilično kao Voyager. U stvarnosti se pokazalo kao kombinacija Voyagera i Battlestar Galactice - sličnost s Voyagerom je zbog premise, a BSG je prisutna u načinu snimanja, radu kamere i općenito atmosfere seta. Komentari na webu su uglavnom porazni, običnim gledateljima je serija dosadna i naporna no meni se prilično sviđa. Ima onu mrvu realnosti koja se uglavnom ne nalazi u SF (ili općenito) serijama na tvu. Nije samo da se likovi pojave, ispucaju sve što imaju, ubiju negativca, unište njegovu utvrdu/palaču/bunker i spase selo - jako lijepi efekti, ali nema baš drame i likova. Ovdje se ljudi stvarno muče da bi si omogućili egzistenciju i preživjeli u okolišu koji ih nimalo ne mazi. Nadam se samo da će se serija zadržati na tom pravcu, tj. da se neće naći neki arhimegasupersoničan protivnik protiv kojeg će se boriti e ne bili metaforički spasili selo tj. sebe i sretno se vratili na Zemlju. Štedite na cool eksplozijama, zadržite se na mučnoj atmosferi beznađa i depresije i gledat ćemo i dalje.... Flash forward je također sf serija, reklo bi se - početak priče je esefičan, za dalje ćemo vidjeti. Mjesto i vrijeme radnje je otprilike sadašnje, a priča počinje kada se na cijeloj Zemlji dogodi misteriozni događaj - svi ljudi se onesvjeste i u nekih 2 minute imaju čudne halucijacije, priviđenja. Bez da odajem što se dogodilo (i to se brzo sazna), priča dalje ide od toga, u pokušajima otkrivanja što se i zašto dogodilo, kakve su to halucinacije, da li su istinite, da li su ostvarive ili se mogu spriječiti. Serija pred likove postavlja jako bitna pitanja o budućnosti, s kojima se svaki drugačije bore ili odnose, a glumci uspješno odrađuju svoj posao. Bored to death je neobična comedy drama serija, o piscu koji zbog blokade i traženja nekog uzbuđenja u životu počne 'raditi' kao privatni istražitelj, bez dozvole. Pisac je popriličan osobenjak, ima svoje kojekakve mušice (ali nije neurotičan kako Woody Allen zna biti recimo), a dodam li da mu je najbolji prijatelj Ted Danson koji mu otvoreno priznaje da su si dobri zato što mu ovaj donosi travu, znat ćete da nije baš normalna serija. Slučajevi koje rješava također ispadaju potpuno drugačije nego su zamišljeni, a i 'rješavanje' je nešto sasvim drugo. Iako je upozoren da to ne smije raditi (glumiti privatnog detektiva), on i dalje nastavlja što znači da mi imamo što gledati... Ostale serije koje pratim su nove sezone starih serija tako da ću njih samo nabrojati bez nekih posebnih opaski, ipak su vam one poznate, bar donekle: Dollhouse Fringe Ugly Betty House Dexter The Simpsons Family Guy It's Alway Sunny In Philadelphia 30 Rock The Big Bang Theory Zvuči prilično puno materijala za gledanje no serije idu jednom tjedno, gledam(o) epizode kako se emitiraju tako da se rijetko događa da se naslaže epizoda, a i u tom slučaju, vikend je dušu dao za gledanje zaostataka :) |
Prošlo je već i neko vrijeme kako su Emmy dodijeljeni, vrijedi da se i ja oglasim s komentarima i usporedbom s mojim prognozama ili barem željama tko i kako treba dobiti Emmy-a. Neka su predviđanja bila opravdana kvalitetom serije, neka jednostavnim nepoznavanjem konkurencije, neka samo puste želje da pobijedi onaj tko mi se najviše sviđa. U svakom slučaju, pogledajte dolje.... Outstanding Comedy Series: nominirani: "Entourage" (2004) "Family Guy" (1999) "The Flight of the Conchords" (2007) "How I Met Your Mother" (2005) "The Office" (2005) "30 Rock" (2006) "Weeds" (2005) moja želja: 30 Rock pobjednik: 30 Rock Mogu se pohvaliti da se ovdje ispunila moja želja - humoristična serija o peripetijama zvijezda i 'zvijezda' iza tv kamera je pobijedila u svojoj kategoriji. Što samo ide u prilog kvaliteti i jedinstvenosti serije koju toplo preporučam svima koji imaju pristup internetu i mogu ju downloadati i pogledati. Za to možemo zahvaliti našim pametnjakovićima koji slažu programski raspored; moram sasuti drvlje i kamenje na našu komercijalnu Novu tv, koja se diči time da emitira ovu seriju. No u samohvalama zaboravljaju napomenuti u kojem ju terminu emitiraju: nedjelja u 00:45!!! Svaka čast mudracima koji su ju smjestili u ovaj termin, a sami ju hvale da je "...serija koja je poharala svijet. U tom terminu Hrvatsku će sigurno zaobići. Hvala Nova TV!! Oustanding Drama Series: nominirani: "Big Love" (2006) "Breaking Bad" (2008) "Damages" (2007) "Dexter" (2006) "House M.D." (2004) "Lost" (2004) "Mad Men" (2007) moja želja: Big Love pobjednik: Mad Men Nažalost, moji favoriti ovdje nisu pobjedili, nagradu je dobio totalni outsajder (bar što se mene tiče). Iako ova serija ide na tvu kod nas, nije u meni pobudila interes za gledanje, nekako ne vjerujem ni dalje da ću biti zainteresiran. Serije za koje sam se nadao da će biti pobjednici nažalost nisu u ovoj kategoriji ništa osvojili, možda bude više sreće dogodine. Outstanding Lead Actor in a Comedy Series: Alec Baldwin for "30 Rock" (2006) Steve Carell for "The Office" (2005) Jemaine Clement for "The Flight of the Conchords" (2007) Jim Parsons for "The Big Bang Theory" (2007) Tony Shalhoub for "Monk" (2002) Charlie Sheen for "Two and a Half Men" (2003) moja želja: Alec Baldwin pobjednik: Alec Baldwin Još jedna nagrada za ovu seriju, još jedan dokaz o kvaliteti serije. Izuzetno dobro odglumljen lik koji upravlja mikrovalkama i tv postajom, patološki mrzi svoju majku, traži ljubav svog života i razmišlja o darovanju bubrega svom izgubljenom ocu....svakako gledati! Outstanding Lead Actor in a Drama Series Simon Baker for "The Mentalist" (2008) Gabriel Byrne for "In Treatment" (2008) Bryan Cranston for "Breaking Bad" (2008) Michael C. Hall for "Dexter" (2006) Jon Hamm for "Mad Men" (2007) Hugh Laurie for "House M.D." (2004) moja želja: Michael C. Hall pobjednik: Bryan Cranston U najavi ovih Emmya nisam bio upoznat sa serijom Breaking bad, serijom koja je dobila podosta nominacija u ovogodišnjim (a i prošlogodišnjim!) nominacijama. U međuvremenu sam skinuo i pogledao tu seriju i mogu samo reći da je Bryan Cranston taj Emmy dobio potpuno zasluženo! (inače, prošle godine je za istu tu ulogu i seriju dobio također Emmya!) S obzirom na to što se događa glavnom liku i što Bryan radi da bi što uvjerljivije prikazao patnju lika, Emmy je svakako opravdan. Walter White je srednjoškolski učitelj koji otkrije da ima rak, u uznapredovaloj fazi; kako bi si nekako platio skupo liječenje, kreće u partnerstvo s propalicom i ovisnikom Jesseim - zajedno kuhaju crystal meth koji onda prodaju. Transformacija koju Bryan izvodi kako bi prikazao lika koji propada poslije kemoterapije je stvarno hvale vrijedna, usporedio bih njegovo mršavljenje radi uloge s onim koje je Christian Bale napravio u The Machinistu. Zadivljujuće i svakako vrijedno Emmya. Usput preporučam i cijelu seriju, upravo ju je Nova otkupila, nadam se samo nekom 'pametnom' terminu za gledanje.... Outstanding Lead Actress in a Comedy Series Christina Applegate for "Samantha Who?" (2007) Toni Collette for "United States of Tara" (2009) Tina Fey for "30 Rock" (2006) Julia Louis-Dreyfus for "The New Adventures of Old Christine" (2006) Mary-Louise Parker for "Weeds" (2005) Sarah Silverman for "The Sarah Silverman Program." (2007) moja želja: Tina Fey pobjednik: Toni Collette 30 Rock ne može osvojiti baš sve, ipak u ovoj kategoriji Tina Fey nije osvojila glavnu nagradu za svoju ulogu. Možda sad i ja uzmem skinuti 'United states of Tara', da vidim da li je nagrada opravdana. Outstanding Supporting Actor in a Comedy Series Jon Cryer for "Two and a Half Men" (2003) Kevin Dillon for "Entourage" (2004) Neil Patrick Harris for "How I Met Your Mother" (2005) Jack McBrayer for "30 Rock" (2006) Tracy Morgan for "30 Rock" (2006) Rainn Wilson for "The Office" (2005) moja želja: Neil Patrick Harris pobjednik: Jon Cryer Seriju 'Two and a half men' ne pratim baš pozorno, ako ju ulovim na tvu, ok, ako ne, nikome ništa. Ne znam čime je baš Jon Cryer zaslužio svoj Emmy, pošto mi se ne čini cijela serija niti posebno zahtjevna niti posebno zahvalna za glumca, no dobro, čestitam. Outstanding Supporting Actor in a Drama Series: Christian Clemenson for "Boston Legal" (2004) Michael Emerson for "Lost" (2004) William Hurt for "Damages" (2007) Aaron Paul for "Breaking Bad" (2008) William Shatner for "Boston Legal" (2004) John Slattery for "Mad Men" (2007) moja želja: Christian Clemenson pobjednik: Michael Emerson Ni u ovoj kategoriji nije pobjedio moj favorit no svejedno sam zadovoljan odabirom - Michale Emerson glumi Bena Linusa u 'Lostu', lika pokretača cijele serije. Otkako se pojavio, lik je svašta doživljavao, od fizičkog do psihičkog zlostavljanja, što se nastavilo i u zadnjoj sezoni. Svakako dobro odglumljeno i zasluženo, iako bih više volio da je Emmy otišao liku kojeg je lakše voljeti i lakše se suosjećati s njime, kojeg je uobličio Christian Clemenson. Outstanding Supporting Actress in a Comedy Series Kristin Chenoweth for "Pushing Daisies" (2007) Jane Krakowski for "30 Rock" (2006) Elizabeth Perkins for "Weeds" (2005) Amy Poehler for "Saturday Night Live" (1975) Kristen Wiig for "Saturday Night Live" (1975) Vanessa Williams for "Ugly Betty" (2006) Moja želja: Vanessa Williams pobjednik: Kristin Chenoweth U ovoj kategoriji moja je potajna želja bila da Emmy ode Vanessi Williams za ulogu zlice u (trashy) seriji 'Ugly Betty'. Ipak i ovim odabirom sam zadovoljan, gledao sam "Pushing Daisies" pa iako mi nikad nije bila posebno dobro sjela, ipak je Olive Snook jedan jako zabavan i 'težak' lik, za koji se može zaslužiti i Emmy. Čestitam! Među kategorijama koje nisam bio spominjao ranije, samo da navedem neke zaniljive pobjednike: South park u katgoriji kratkih animiranih filmova, How I Met Your Mother za kategoriju Art direction in a Multicamera series(??), Pushing Daisies za Art direction in a Singlecamera series, True Blood za Outstanding Casting For a Drama series, The Tudors za Outstanding Cinematography for A One Hour Show, The Office za Outstanding Directing for a Comedy Series, Battlestar Galactica - Daybreak (Part 2) za Outstanding Sound editing for a series, Chuck za Outstanding Stunt Coordination,.... Ostale nagrade se mogu pogledati na www.emmys.com! |