} h1 {font-family: helvetica,arial,verdana,"trebuchet ms",sans-serif;color: #FFFFFF;solid;} A {font-weight:bold;text-decoration:none;color: #A8A8B3;} A:hover {color: #E6E6FF;text-decoration:overline} .date{font-family: helvetica,arial,verdana,"trebuchet ms",sans-serif;color: black;font-size:20px;font-weight:bold;margin:10px;} .sredina{font-family: helvetica,arial,verdana,"trebuchet ms",sans-serif;color: #FFFF00;font-size:11px;padding:10px 20px 30px 20px;background:#000000;border-left:1px solid #000000;border-right:1px solid #FFFFFF;width:100%;} .post{font-family: helvetica,arial,verdana,"trebuchet ms",sans-serif;color: #FFFFFF;font-size: 13px;line-height:18px;margin-top:10px;} h2{font-family: helvetica,arial,verdana,"trebuchet ms",sans-serif;color: #FFFF00;font-size:18px;margin:10px 0px -5px 0px;} .box {font-family: Verdana;color: #ffffff;font-size:10px;margin:0px; border:0px solid #000000;padding:5px;background:#000000;line-height:18px;align-text:center;} .logo{margin: 10px 10px 0px 10px; border:0px solid black;} .slika{margin:0px 10px 5px 0px; border:0px solid black;width:200px;height:150px;} .komentari {font-family:arial; font-size:11px; color:orange; padding-bottom:3px;} .kalendar-box{font-family: helvetica,arial,verdana,"trebuchet ms",sans-serif;color: #ffffff;font-size:11px;margin:0px;padding:0px;background: 660066;border-top:0px solid #ffffff;border-bottom:0px solid #ffffff;border-left:0px solid #ffffff;border-right:0px solid #ffffff;position:relative;} .kalendar {width:100%; height:150px; font-size:10px;} .kalendar-aktivni-dani {background:; text-align:center; font-weight:bold;} .kalendar-aktivni-dani-linkovi {color999999;font-size:11;font-weight:bold; text-decoration:overline;} .kalendar-aktivni-dani-linkovi:hover {color:#FFFFFF; text-decoration:underline overline;} .kalendar-neaktivni-dani {background:; color:#FFFFFF; text-align:center;} .kalendar-prazni-dani {background:;} .kalendar-nazivi-dana {background:;color:#FFFFFF; text-align:center;} .kalendar-mjesec-godina {background:;color:#FFFFFF; text-align:center;} .kalendar-strelica-natrag {background:; text-align:center;} .kalendar-strelica-natrag a:link {color:#FFFFFF;} .kalendar-strelica-natrag a:visited{color:#FFFFFF;} .kalendar-strelica-natrag a:active{color:#FFFFFF;} .kalendar-strelica-natrag a:hover{color:#FFFFFF;} .kalendar-strelica-naprijed {background:; text-align:center;} .kalendar-strelica-naprijed a:link {color:#FFFFFF;} .kalendar-strelica-naprijed a:visited{color:#FFFFFF;} .kalendar-strelica-naprijed a:active{color:#FFFFFF;} .kalendar-strelica-naprijed a:hover{color:#FFFFFF;} .quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #cccccc;border-right: 6px solid #cccccc;color: #ffffff;} -->

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

†šta reći o jednoj stranici†

znam da ima nekih koji me toliko mrze i preziru i žele da me ubiju,,,,unište,,,,znam koliko im smetam ali nemam pojma odakle im tolika mržnja,,,,zbog svojih postupaka su zaslužili da i ja nijh mrzim,,,,da ih toliko mrzim da im se povrača:D:Dali u inat njima ja cu da živim i da im smetam i neka me i dalje mrze,,,ali mene boli za njihovo mišljenje(oštroumo je ovo bilo:S:S:S)
naughty

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

textovi nekih pjesama:D


lyrics - akon

Akon I Wanna Love You Lyrics


lyrics - ludacris



lyrics - 2pac

subota, 17.02.2007.

ew opet promjenjen dizajn...

...ovaj put je rađen mojom rukom.....sama sam ga napravila iako se ne razlikuje mnogo od onog starog :D:D:Dhehenutwink
et neznam sta vise da vam kazem osim dajte malo komentara:D:D:D
pozzzmahwavemahwavemahwavethumbup


Photobucket - Video and Image Hosting
hoćeš moj layout???
ako vec zelite ovakav layout kliknite na ovo da vam se downloaduje i uđite u blog.hr,dizajn,html kod, ctrl+a i izbrisete sve onda otvorite dokument i kopirate,zaljepite na html kod i to je to......iako to vec svi znamo:D:D:D:D



| vasha rijec (6) | print | # |

ew me opet sa mojom filozofijom

image hosting file

image hosting file

narode moj.....kako mi je muka od umišljenih ljudi poput neke kurve koja ima neki svoj blogg.kako se cura umislila....takve umishljotine su posljedice nedostatka ljubavi,,,negativnog utjecaja "VISOKOG DRUŠTVA" koje 100 % ne postoji i naravno želje za nečim boljim.zar joj nije bolje da se fino predstavi...stavi normalnu sliku o sebi a ne neke tamo krave,,,hej cura je sebi umislila da je ona reachel bilson.....kako odvratno to može biti.....kritično....kada sam vidjela taj njen blogg povratila sam.......ali zaista..kako mozhe da lazhe...takvi me ljud ubijaju...nego da ja vas vish nebi smarala pozdravljam i budite mi zdravooooooowavemahwavewavemahwave



| vasha rijec (2) | print | # |

četvrtak, 15.02.2007.

guess who's back!!!

tu sam,,,živa sammmmmm.......pa kako ste,,,,shta ima????nije me fkt dugo bilo.al javljam se...škola ubija.....to je = da sam ja već mrtvarofl.nastavnici su kanibaliblablamadsada ide sezona testova.ove sedmice smo imali 3 testa iz matematike,1 iz njemačkog,a slijedeće iz bosanskog,fizike i kemije.užas!!!+ imamo takmičenja pa ni ja sama neznam gdje sam....eto,neću vas više peglati,došla sam samo da se javim da sam živa!!!možda poslije napišem jedan veoma važan post!!!

i btw:SRETNO VAM (JEBENO) VALENTINOVO!!!!!cerekyesrolleyes
POZDRAVLJAM!!!!mahwavemahwavemahwave
Photobucket - Video and Image Hosting



| vasha rijec (2) | print | # |

utorak, 06.02.2007.

haj da i ja bacim koju:D:D:D

pa kako ste?,,,nisam bash dugo pisala postove,,ali et.sad sam tu,,,bash danas nesh u shkoli razmishljam kako bi kul bilo da možemo pobjeći u neki nestwarni swijet,,,,negdje gdje je swe tako lijepo,,negdje gdje ljudi nemaju briga,,,negdje gdje je zabranjeno uci bezdushnicima i gdje se zna neki red....nije meni ni ovdije loshe,,pogotovo kad imam 7 chasova informatike sedmichno:D:D:D.......sada nemam ideju kakvo je to savršeno mjesto,,,,ali sam ga zamislila danas na času likovne kulture...moram još jednom da odem u taj kabinet i opet da pokušam da se sjetim kako bi to mjesto izgledalo:D:D:D.......mora biti lijepo......ali zaista bi bilo mochno kada bi swi imali jedno mjesto gdje samo "čiste dushe" mogu uchi:D:D:D...pokušala sam da sa svima razgovaram o ovoj temi i svi su složili,,,nikako nije loshe da budemo slobodni......razmišljala sam takođe zašto našim zemljama vladaju kriminalci i ljudi sa dva lica:D:D:D...daj ti meni da pobjedim na izborima,,,imat chesh swe,,,a kad pobjedim ko te shisha:S:S:S...žalosnio,,,,zaista žalosno....i tuzhnonoali dok se nseh ne promjeni i nebude nam bolje mogu samo ovo da kažem:namcornonobangzalivenpuknucui da swe zadržim u sebi:D:D:Dsmijehsmijehsmijehwinkrolleyes
Photobucket - Video and Image Hosting

pozdravljammahwavecerek



| vasha rijec (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.