waiting_for_the_sun

subota, 05.11.2005.

neka ide zivot -_-

kad mi neko treba,nikoga nema..zovem jednu,zauzeta,druga se ne javlja..svi imaju neshto,ili su vetj negde..a uveche ispadne da su celi dan bili jedni sa drugima..

i u pershun svi neka idu..kako me nerivraju..nije mi ni do chega posebno stalo,nije da sam zavidna,ljubomorna..zabole me uvo..jer se nikada netju ponashati kao svi oni..mislim na celo to 'drushtvo'koje se odrzava na sebichnosti svakoga ponaosob..

npr..sinotj mi je vehe unishteno..izashla sam,jer je mirka doshla iz slovachke na par dana,i kao zbog nje..doshlo par ljudi..mila je rekla da tje spavati,doshla je i sela sa mojim bivshim koji je sve gadniji,vladom,mitom i josh nekim,za drugi sto..

shkrba,boba,mirka izlaze napolje deletji one poglede,znam da ima ganje,niko me ne poziva,ja krenem za njim samo da kazem neshto mirki,svi me gledaju kao da sam najgori intruder na svetu..u pm..

ostanem unutra sa saletom,koji je okej,ali..shvatila sam da je uobrazenko iz malog princa..zar nismo svi?nismo..ne znam..prosto nismo na istim talasnim duzinama..

ljudi sa kojima sam se druzila,pozaljubljivali se,imaju drushtva,piju,smeju se..neka..meni je drago..

ja ustanem i odem da jedem u bumerang,gde budem prozvana dechakom,chakshtavishe milanom,ulaze shrkba boba mirka,vidno ugazeni k'o gnjide..ja vetj jedem,oni tje itji napolje da jedu..ja kazem mirki 'ajde ostani dok pojedem,ona odgovara svojim izbechena bratz beba lutka pogledom..'aha,jeste,najbolje,malo sutra,kyrac ili tako nekim rechima..a posle 5 minuta kaze,hotjesh da te chekam,ochigledno preko kurca..u pm..kazem neka,samo idite,netju da vas zadrzavam,i tu se ONA ljuti na mene!!e,zabole me..jbt..

jedino za milu imam respect..I guess..mada su svi na gomili samozivi..

svi su bazgranichno sebichni,svi su uobrazenko iz la petite prince..i postaju poslovan chovek iz iste knjige..vishe poshtujem pijanicu,nego uobrazenka..i fenjerdziju..josh ni jednog nisam upoznala..ovo namrshteno sebichno egocentrichno drushtvo me gushi,a opet tju izlaziti sa njima,i iopet tje mi biti super,dok me ne sazvatju i ne ispljunu,ka me istroshe..

mirka pije na crtu,kod meen su prekjuche ostale njene pare..ja je pitam,da li mogu josh jedno pivo da uzmem,na njenu crtu,ionako tju ja sutra doneti novac..ona se musi i bechi 'otvori sebi scrtu!!.da ja njoj tako kazem,bila bih automatski izopshtena iz drushtva..

zashto su takvi

zashto ne postoje nezlobni nesebichni ljudi koji tje da se druze otvoreno i iskreno..

samo mom denisu verujem..a on sad zivi u nsu..i da li verujem 100 posto josh nekome...u celom svom zivotu..josh banetu iz nisha..i tati..i to je to..

svi ostali su me samo zjbvali,ikoristili i pizdili kad ja kazem ne,a sami nihta nisu dali,osim ako su osetjali neko moranje,samo da ostanem tu,da imaju shta da kaze i koga da cede,sisaju..jebeni mazohista koji pochinje da pishe pravi blog dnevnik koji samo ona tj ja chitam..super..i znam da je to do mene,do mog postavljanja prema ljudima..

a ako neko od gorenavedenih prochita,zabole me

ako.ionako sam htela da razovaram sa njima

ali ne,oni ne slushaju..njihove su rechi najbitnije..

shta god da probam da kazem.prekinu u pola rechi,u pola slova..

nadam se da imate bolje drugove/drugarice,mozda chak prijatelja(wow..) od mene..

u chetvrtak sam bila u novome sadu..bilo je divno..svi oni gorenavedeni i josh poneki su ispalili mene i stoju karavukovo i otishli kod nekoga kutji..ustvari,sad me zabole gde su bili i shta su radili..ja sam bila na miletitju(trg) sa gomilom divnih pozitivnih ne toliko samozivih ljudi,sa kojima sam pevala the doorse i razne pesmice,koji cirkaju i SMEJU SE..EEEEEJ,SMEJU SE..pa to je ovde pojam postao..smejem se u odzacima i osetjam se k'o debil.po drushtvu:imash 18 mrshti se i pokazi da se the bitch i pokazi da mislish da si mnogo pametna..smeshno..na miletitju je sedeo i svetozar sa novom devojkom,nije su udosotojio da mahne,kad sam mu mahnula..dete..elem,sa trga smo otishli u pravu kafanu u dunavskoj..tamo smo sedeli,pili,prichali,nisu nam uzeli pare za pivo,neko je platio,izgleda..bili su tu branko,peca..njih vetj znam..neki tjutjljivi lik i josh jedan pravi uobrazneko..i stoja i ja..i doshao je sale,koji je sporadichno nestajao..odatle smo ishli opet na trg,sedeli,brbljali.pa shetali..ukrala sam mandarinu(jeee..) koju smo branko i ja podelili..i divnu gvozdenu visoku stolicu iz nekog kafitja koju je vukao po celom nsu..doshla sam u stan oko 5..spavala umotana u neko tjebe na improvizovanom krevetu inache ispupchenom na sredini,a kako su sve jastuke pouzimali,vrat mi se iskrivio i ukochio sasvim,ali ionako volim neudobna mesta o_O tipa vretja za spavanje,pa nije problem....bolje da sam spavala kod tanje(matjehe)..jer,ujutru su odmah pocheli da me nerivraju svi sebichlukom..celo drushtvo je bilo u tom stanu..koliko negativne energije i nadrkanih ljudi na jednom mestu..ali notj je bila divna..

i tako..

koliko mi je lakshe kad sam sve ispljunula preko tastature..

sve one koji uspeju da prochitaju do ovde voli ipak uvek nasmejana milica
- 13:39 - !? (0) - -> - #

<< Arhiva >>