waiting_for_the_sun

subota, 03.09.2005.

prkosno sunce pred zimu..

nemam gde i nemam sa kim u subotu uveche..nemam ni novca i nemam ideje..ideje su ubili ukleti odzaci..

danas sam gledala snimak dece koja pushtaju 331 beli balon,po broju poginulih proshle godine u onoj shkoli..plachem..zbog toga i zbog svih tih sranja..plachem chak i zbog ljudi iz nju orleansa koji za sbriju i ne znaju..

skenjana sam..jutros sam u pola6 doshla kuci..ustala sam u 10.pila kafu..bio ruchak..proshao bez trzavica oko vegeterijanstva..bila u brestovcu,kod babe i dede..osecam da umiru..logichno je..i ja umirem..ali oni su matori i neprijatno mi je..ja sam sundjer za energiju..a u toj hladnoj smrdljivoj sivoj na lakat seoskoj kuci energije vishe nema..skenjali su me..od nekog komshije dobila sam dve tegle mede..prozdrala pola jedne..doshla kuci..radila nishta..mila u nsu,mirchi ima probleme,ne zna kad ce moci napolje vecheras..tek oko pola12..ako ih do tad budem chekala necu ni izaci..

bila sam ponovo sa dushanom jednim..zvanihcno,moj prvi..nezvanichno drugi..duga pricha..anyway,bejah s njim nocas,u stanu kod njih..petar,dushan(blizanci),mirchi,ja..pobegla sam chim smo dushan i ja pocheli da se pipkamo itd..nije chak ni meni uvek do sexa..

i udebljala sam se k'o svinja..od onog kampa imam previshe bubuljica,koje uzalud prekrivam,ubijam potajno..one to znaju i brane se vrlo vepomea dobro..ne vidim dobro..rekli si mi da lichim na nedovrshenog glodara..dodjavola,kako treba da se osecam!!

krenula je shkola..odvratno je vec sad..nasha gimdza joshs ne shtrajkuje..vec 250 shtrajkuje..majku im jebem,imaju dva meseca slobodna leti,mesec zimi,jesenji,prolecni rasupst,subotu i nedelju slobodnu i 508 drzavnih praznika..rade 5 sati dnevno..imaju platu od 20 000 dinara..skoro trista evra..toliko ne znam imaju li doktori ovde..a doktori se josh kol'ko tol'ko trude..ovi manijaci samo,leche svoje komplexe na nama..bar u mojoj shkoli..stoka..

suve su mi ruke,mrzi me da odem po kremu..

the prodigy 7og oktobra u bgu..naruchila sam kartu..1000 dindzi..toliko sam i ochekivala..

vazduh smrdi na zimu i gumu..

we're the sultans of swing..papapaaam papararam rarararam..
- 20:34 - !? (0) - -> - #

<< Arhiva >>