waiting_for_the_sun

petak, 26.08.2005.

tipichan popodnevni dijalog za zagrevanje atmosfere..

mama je ushla u stan tipichno rasolozena za jednu zenu od 43 godine..razumem je,pa je pushtam da divlja,kao i ona mene kad sam imala 13..dok dotichna sprema ruchak i gundja shto joj cerka ne jede meso ja je indirektno obaveshtavam da ce mi trebati para za ovaj vikend..

"e,mama.."

"aaaa?" (ili mozda "muuuu?")

"znash da veceheras pochinje onaj "go fest" u odzacima?"

"kakav fest?"

"pa go fest,festival shto denis i mladen i boba prave.."

"kakav festival?"

"pa...muzika..demo bendovi..znash,oni shto josh nisu izdali albume,a imaju super muzike"

"otkud to?"

"pa napravili"

"ahaaa..a gde to?"

"ma u 'as'u"

"shta je 'as' koji moj?"

"ona matora diskoteka"

"a kako za to nisam chula??"

"ma garant jesi,ima i plakata svuda..ne upadaju bash u ochi,ali ono..i ima reklama na radiju.."

"trebali su to malo bolje da reklamiraju"

"nije bitno,pochinje vecheras,traje tri dana,bice super"

"videcemo ko ce uposhte doci da svira.."

"molimmmmmmm?!!"

"ne dernjaj se na mene!!ja samo kazem da od toga obichno nishta ne b.."

"a shto ti sve mrzish shto se deshava majke ti mile..ja vishe ne znam shta bi tebe obradovalo,shta bi se tebi svidelo!!"

"a i kisha ce da vam pada"

"ma daaaaaaaaaaaaaaj"

"a ti kao znash za te bednove?"

"za vecinu znam,ishla sam i da ih slusham.."

"e,nemam vremena..pravim ruchak,imam hiljadu problema i taj festival mi nije na prvom,chak mi nije ni na stotom mestu u glavi trenutno..imam gomilu stvari koje treba da platim,i boli me glava..izvini,ali zaista ne zelim da razgovaram o festivalu"

"pa to treba mi kazesh na pochetku razgovora,a ne sad!!"

onda ja jurim u dnevnu sobu,shvatam da je njen jedini problem nedostatak sexa,sedam na stolicu pred kompjuter..znate one stolice shto se vrte,a kupuju ih za kancelarije..sedam na stolicu prilichno glasno pri chemu zajeca svaki shraf u dotichnoj,a mama kaze:

"znash li ti koliko koshta ta stolica!!?? nije napravljena da se ti bacash po njoj!!"

i tako ja sad iz inata (a i zdravo je) chuchim i pishem ovaj post,a samo sam htela 500 dinara..

pozdrav svim mamama na pochetku menopauze i svim cerkama na izlazu iz puberteta.. pretpostavljam da nisam jedina kojoj se svaki pokushaj komuniciranja,izmamljivanja novca ili poljuBca od majke pretvori u ovakav dijalog ili obichno josh gori..

zanimljivost iz nasheg stana: mama vishe razgovara sa zebicama, tigricom, kornjachama i machkom, nego sa mnom.. chak kornjachama hvata muve po firmi.. i ljubi papagaja..
- 15:08 - !? (0) - -> - #

<< Arhiva >>