waiting_for_the_sun

utorak, 09.08.2005.

evo,konachno da se pristojno javim..

slusham idole "zashto su danas devojke ljute" i razmishljam gde mi je otishlo mesec dana..uglavnom muvanje sa novim drushtvom po novom sadu,odzacima,somboru.. kupanje.. pijenje.. zurke.. ljubakanje..

ne znam ni odakle da pochnem..

uglavnom,oduvek sam imala starije,i to prilichno, momke od sebe,a sad u nsu imam 'dechka po potrebi' koji je 89o godishte,a u somboru sam takodje bila sa jednim iz novog sada,koji je 89o..

u somboru bili 'atheist rap',pa sam ishla sa drushtvom i tu skontamo veliku ekipu iz nsa..neki od njih su od glupavih skinera dobili batine,a ja sam dobila finu martinu u stomak i psovku..svirka je te vecheri prekinuta,jer je jedan dechko teze povredjen..

u novom sad nisu tako strashni skineri,majke mi..

tamo imam sve vecu i vecu ekipu i svi su tu negde moje godishte,najstariji je xodus,on je 82 ili 83 valjda i dechko je porilichno skenjan,ali pozitivan..jedino shto je malo previshe religiozan,chak i za moje slobodne poglede na svet i ljude..

chudno mi je shto medju vrshnjacima nalazim one koji chitaju,informishu se,vole zivot,trude se..

bila sam sa najboljom ortakinjom mirkom..sad smo kao devojke..zezanje..i sad sam sigurna da se devojke lepshe ljube..nekako mekshe..

pre par dana smo bili u selu pored odzaka na seoskoj slavi..doveli su neku grupu iz apatina..od malo piva smo se napili k'o zmajevi..ja sam i dalje ubedjena da su nam ubacili neke droge unutra,jer sam ja bash ozbiljno pochela da tripujem..gorepomenuta mirka je udarala o zid glavom dok se nije unakazila,ali nije strashno kao shto je zigledalo prvo veche..vracali smo se peshke..nije mnogo,manje od 10 kilometara,a ja se ne secam nichega,osim nekih tripova..

bilo je upada na neke zurkice,16i rodjusi,18i rodjusi..uglavnom,besplatnog pivaaaaaaaa..a i ganje u zadnje vreme..evo,u subotu,mirchi i ja izashle iz galerije na 5 miniuta i neki likove prolaze sa dzokavcem..ja vichem foru iz "munja"..ono "idem i ja,idem i jaa" ali kao " 'ocu i ja.'ocu i jaaa" i 'ladno stanu i daju nam..jeeeeeeeeeee..josh ima dobrih ljudi :o)

pochela sam da nosim grudnjak..zgrozila sam se kad sam shvatila da nosim 85 i da mi sise,kad obuchem grudnjak 85,izlgedaju prebudzeno..tako fensi..ali moram da se naviknem..inache,bash brinem o sebi,svom izlegdu,svom telu,ali i o sebi iznutra..nekako se menjam..

hmm

idem sutra na 10 dana na kamp u bachki monoshtor..sa volonterima..ne ide mi se,ali kontam da ce biti dojajno..gomila stranaca i par nas iz zemlje..

e,sad kontam da ovo nije ni deo ooga shto se deshavalo u mom zivotu od 16og jula na ovamo..ovo je bio deo o pijankama i zurkama..a i to nije sve..nemam pojma

slusham ona se budi,sharlo akrobata..moja pesma..1981 napisao je milan mladenovic

eve vam texta:

Ona puni osamnaest
godina u junu
ne zna sta da radi
kada polozi maturski ispit

Ljudi su vrlo zlobni dok gledaju njene grudi,
ljudi su zlobni dok gledaju njen ten...

Ona se budi...
Ona se budi...

Celoga zivota,
necim joj pune glavu
lutkice, krpice, slicice, su stvari za devojcice;
igrati lastis ona nikada nije znala
skuvati rucak nikad nije bila njena stvar...

Ona se budi...
Ona se budi...

Ona nema nikoga da joj kaze
TI si moja, si si moja, ti si...
Ona nema nikoga da joj kaze
TI si moja, si si moja, ti si...

Ljudi se cude
zar ona moze da misli
ljudi se cude
zar ona sme da zna

Ljudi su vrlo zlobni dok gledaju njene grudi,
ljudi su zlobni dok gledaju njen ten...

Ona se budi...
Ona se budi...

Ona nema nikoga da joj kaze
TI si moja, si si moja, ti si...
Ona nema nikoga da joj kaze
TI si moja, si si moja, ti si...
- 10:05 - !? (1) - -> - #

<< Arhiva >>