MOJE VJEŠTICE
MAKEDO cool
dobra vještica zaljubljena u crveno-žutu zemlju:)
LEONARDA thumbup
vještica "od pera",buduća majka
TRYTOBE nono
psihovještica,neodoljiva i nažalost,neaktivna:(

BLOGERIJA

Slatki Anđeo cerek
The Best thumbup

FOTOBLOGOVI
DrMix
Bljeskalica
Vision
Eva

"Ne smijem se bojati. Strah je ubica uma. Strah je mala smrt koja donosi potpuno brisanje. Spremno ću se suočiti sa strahom. Dopustit ću mu da prođe preko mene i kroz mene. A kada bude prošao upravit ću svoje unutarnje oko i osmotriti tragove koje je ostavio. Ali tamo,kada strah prođe,neće ostati ništa...Preostat ću samo ja." (F.Herbert - Dine)

17.06.2006., subota

ZVIJER SE VRATILA...

Opet me vreba...iz prikrajka...hoće me zaskočiti.
Strah mi se polako uvlači u kosti...
Pokušavam joj se oduprijeti...ne bježati.
Ne znam imam li još snage u sebi...
Ne znam imam li se više želje boriti...
Dođe mi da se pustim...da joj se predam...
Nek me potrga...nek me oglođe!!!

A onda...kažem sebi:
"Ne smijem se bojati.
Strah je ubica uma.
Strah je mala smrt koja donosi potpuno brisanje"

Toliko sam malih smrti osjetila.
Skoro me je izbrisala,al ipak...
Jednom sam je već pobijedila...smrtno ranila.
Bar sam mislila da je tako.
Greška...
Vratila se oporavljena,spremna i željna...
Željna mog uma,mog tijela,mojeg ja...

- 22:20 - Kritikuj (11) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ne volim te zato što te volim
volim te i kada te više ne volim
iščekujem te i kada te ne čekam
moje srce od leda pretvaraš u vatru.

Ljubim te,jer jedino tebe volim,
beskrajno te mrzim i mrzeći te molim,
uzrok promjenjive ljubavi moje
slijepa je ljubav kojom te volim.

Jednoga dana,svijetlo siječnja
probost će mi srce okrutnom zrakom,
i ukrast će ključ mog spokoja.

U toj priči umirem samo ja
volim te toliko da ću umrijeti od ljubavi,
jer te volim,ljubavi,u vatri i krvi.








DUŠO MOJA
by Kemal Monteno


Duso moja, ja ne znam vise
Koliko dugo ovdje stojim
Dok slusam kako liju kise
Pod mracnim prozorima tvojim

Duso moja, i kada krenem
Tako bih rado da se vratim
Ti ne znas da je pola mene
Ostalo s tobom da te prati

Ostalo s tobom da te ljubi
Kad budes sama i bude zima
Jer ja sam onaj koji gubi
I prije nego ista ima

Duso moja, k'o kaplja vode
I ti se topis na mom dlanu
Jer s tobom dodje i bez tebe ode
Stotinu dana u jednom danu

Duso moja, ti umorna si
I bez tebe ti lezaj spremam
Na nekoj zvijezdi sto se gasi
Ja pravim svjetlo koje nemam

Pod plavim nebom, ispod granja
Stavices glavu na moje grudi
Jer ja sam onaj koji sanja
I zato necu da te budim

Jer ja sam onaj koji sanja
I zato necu da te budim


**********************

NE BUDI ME NOĆAS
by Kemal Monteno

Ne budi me nocas, pusti neka tece
Trebace nam jednom isto takvo vece
Koje kraj nas ide, koje kraj nas tece

Ne budi me nocas, pusti neka traje
Ovo malo srece, ovo malo sunca
Koje nikad vise grijati nas nece

Ne budi me nocas, bice mi jos teze
Kako cu bez svega, i bez ruke tvoje
Kako cu bez tebe, o, jos me ceznja steze
Al' tuga je sve blize, tuga je sve blize

Ne budi me nocas, pusti neka traje
Ovo malo srece, ovo malo sunca
Koje nikad vise grijati nas nece

Ne budi me nocas, bice mi jos teze
Kako cu bez svega, i bez ruke tvoje
Kako cu bez tebe, o, jos me ceznja steze
Al' tuga je sve blize, tuga je sve blize