alen.vz

22.11.2008., subota

Upoznao sam jednog mladog dečka prije 2g. Pomislio sam da je vrlo snalažljiv i da mu sve ide u životu. Imao je stalno novaca to se vidjelo po svemu. No danas sam primjetio da je jako zamišljen i pun briga. Pitao sam ga što mu se to dešava i povjerio mi se. Živio je na kreditne kartice, minuse i tako to. Mjesečna primanja su mu oko 10.000kn ali mu to nije dovoljno da to sve namiri.
Tada sam se sjetio sebe prije 5g. kada sam i ja uzeo prvu kreditnu karticu, u početku ju skoro nisam ni koristio a nakon 2mj. sve je krenulo galopirajuče.Počeo sam kupovati sve živo i što mi treba i netreba tj. moja BIVŠA žena! Napominjem da sam imao malu firmu koja je jako dobro poslovala i nisam imao nikakvih problema. Na karticu sam počeo trošiti oko 8.000kn mjesečno pa povečao limit na 12.000kn, kada više nisam mogao povečati limit, digao sam drugu karticu pa sa nje dizao i počeo i namirivati onu prvu karticu i tako do 4 kartice, minusi i tako to. Kada sam jednog dana nakon oko 1,5g. htio da vidim kakvo mi je stanje shvatio sam da dugujem A JOOOOJ, A JOOOJ...!!!! Nesmijem reći ni koliko i shvatio da je to previše za moju malu firmu! Uzeo sam škare i sve kartice izrezao.
Sreča moja da sam bio još "kreditno sposoban" i digao kredit poplačao sve kartice i minuse. Moj oporavak i "kemoterapije" od toga "karcinoma" današnjice trajala je 3g. Sada jedino imam 1 debitnu karticu koju koristim za plačanje računa trajnim nalogom a novac držim u novčaniku i uvijek znam koliko imam novaca za hranu, luksuz itd. Sada lijepo i mirno živim i nemam nekih večih problema. NA TAJ NAČIN BI TREBAO RAZMIŠLJATI GOSP. SANADER NA ČELU LIJEPE NAŠE!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.