alejandroland

30.04.2008., srijeda

Županijsko

Pa eto ljudi niš posebno nije bilo. Jedna mačka je platila ceh na prvom uronu. Imao sam lišo odijelo pa ju nisam smio nositi na niscu tako da sam s njom i lampom u istoj ruci svjetlio po rupama :-)) nakon sat i po su me pokupili. Svjetlo lampadine je brzo slabilo kao i moja volja za lovom, bilo je mutno za šiknut a zbog lišo odijela nisam mogao u plitko. Drugi put ću se malo bolje pripremit, ovaj put sam definitivno zakiksao (ne što se ulova tiće već zbog škrtarenja u kupnji baterija i nerazmišljanja o odijelu...) Jedina zamjerka organizatorima je što nije bilo đaba pive i nije bilo lutrije s torbama!!!

- 13:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

26.04.2008., subota

Županijsko

Eto dobih ADSL doma pa imam slobodu pisanja (opet). Sutra je županijsko. Zahvaljujući lošim procjenama i odlukama naših umova krećemo u 5 u jutro prema Rovinju. Da smo bili na satovima matematike znali bi da nam se baš ne isplati spizditi 50 litara benza i putovati 2 sata tamo i još 2 nazad... Kad se vratim napišem u kratko šta je bilo i kako je bilo...


- 22:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.04.2008., četvrtak

Ja folirant!!!

Uglavnom preko frenda sam čuo da se o meni priča po Puli da sam folirant :-)))
Ovaj blog sam počeo pisati čisto iz zajebancije a ne zbog foliranja! One ulove sam stavljao zbog veselja a ne zbog preseravanja pred širom publikom. Ukoliko pizde koje su širile te riječi pohvale za mene imaju barem trunku nečega u sebi nek napišu kada sam se točno i gdje folirao. U protivnom nek prestanju kenjuckati iza leđa!

P.S. Zadnji put kad sam čuo riječ folirant bilo je u osnovnoj :-))

P.P.S. alex molim te da se ne logiraš kao Šilipetar iz Kvragujevca i podjebavaš na ovu temu :-))

- 07:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.