07.09.2006., četvrtak

evo Sandra me vec sto god moli da napisem novi post...evo..u skoli je super..za sad...smijeh...danas smo dobili rezultate iz inicjalnog iz eng imam 47%posto....hehe ...nejde mi bas eng....sutra pisem inicjalni iz talijansskog...toooo.... thumbup....dobit cu valjda dobri postotak...a drugi tjedan mat i hr...iz hr ce biti 00% smijeh....ma nemam blage hr...danas sam imala dva sata kemije...baaaa.....dosada...jucer sam na fizici skoro zaspala smijeh .....a profka iz mat je dobra ali nema blage objasnit...ma nauciti ce...kad tad hehe......sutra dva sata glazbenog tooooooooooooooo..........thumbupthumbupthumbupthumbup.............obozavam glazbeni....iako imam glas ko svraka...smijehsmijeh....jucer sam upoznala jednog decka nije bog zna sta ali je ful simpa...barem za sad ...hehe....ludi covjek doso iz buja do umaga biciklom headbangheadbang...ono...nebi ja.........trebalo mu je sat vremena...ludosti....jucer sam bila kod karin do 22:30 ...ono....minuta vise manje....danas je uzasnooooooooooooooooooo vruce!!!!!!!!!!!!!!!!!puknucupuknucupuknucu.....ja se kuham u skoli....a danas je sandra pitala sve decke iz razreda ako ce hodat samnom haha....smijehsmijeh....cak i robina...a robin je malo komplicirano djete ...hehe... smijeh......ljudi moji ja se svaki dan smijem...ono bez rezloga..a sta cete?!prolupala sam hehesmijeh....danas smo ja i Sandra pucale od smijeha na povjesti!!!ide buljan nesto pisat i pocne meni sandra govorit kao sta ''on'' pise.,....a ja se smijem ko budala....on mene i nju pogleda i nasmjesi se ...ali nista nije bio kužio...ono razlog zbog kojeg smo se smijale....i ja i ona nastavimo...i on prestane pisat...sandra se razdere:''Buljannnnn nastavi pisat!!!!!!!!!!'' a on ono zbun jeno gleda i nastavi...a ja se njemu pocnem derat :''Buljan bas pises perverzne stvari??...i kad je zavrsio sat kažem ja buljanu:''sta ti se sviđa buralinka??''on mene bljedo pogleda i ode...e tako sam se smijala smijeh....ajde idem ja ...dovoljno je to za danas....hehe smijeh...byeeeeeeeeee...............


| 17:19 | Komentari (21) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn