26.08.2006., subota

danas sam sama doma namcor....mrzim bit sama....jos je danas subota a subotom nema nista na tv-u...jucer je padala kisa a....ja na netu i bum nestane struje ... ja ono....bilo je 23 h...nemoguce...pa kako cu ja ono ne mugu ja tako ran zaspat....i sada idem ja sa psom na krevet i dođe struja...tooo....thumbup.....ja i karijn svaki dan jedna kod druge ... prekjucer smo bile na plazi...kad sam usla u vodu bilo je brrr......a onda poslje je bilo toplo yes....ja i karin izvodile neke glupodti u vodi...ja se sva nagutala vode zbog nje smijeh....na plazi sam vidjela pepu i eriku...i sada idemo ja i karin skocit s kocke i dođe neka mala to je ona albanka...burninmad.....tako me nazivcirala...htijela sam joj opalit samar mad....mala je glupa ko k***c lud....a dobro....mene su svu izgrizli komarci no....za hmm....jedno 9 dana pocinje skola namcor namcor....neeeeeeeeee.....ja cu past razred...pre glupa sam smijeh...ninje skola za mene....a i vidit cu larena eek....ja ga mrzim....cim ga vidim budem zivcana...i kad pomislim na onu njegovu facu .... dođe mi slabo.....ja jos nisam preboljela kim namcor.... ono mislim ma nece nista bit i ono krokodilske suze...ali to se dogodilo 22.3.2005 prije vise od god.... a sta cu....nesmijem na to razmisljat i gotovo smijeh....prije nekoliko dana sam bila s ninom,tetom,morenom i mamom u trstu....prvo smo pola sata trazili neku ljepu knjizaru di bi imali i ljepe biljeznice ....ja sam umrla...a kad smo dosli trebalo mi je 30 min da odaberem biljeznice i pernicu...meni se sve ful sviđa sto sam odabrala...smijeh.....odna smo isli u neki kafic i ja i nina idemo u wc i sad uđemo i vidis za invalide...ja sam se tako smijala...trebalo mi je pola sata da smislim kako da ne padnem u skoljku smijeh....onda smo isli u torri d'europa...u redsu sam si kupila 2 traperica,3 duge majce i 2 kratke majce....a u sportu neke za tzk hlace campion.....onda smo isli jos negdje di sam si kupila jednu prekrasnu jeans jaknu smijeh...pa smo isli doma....meni je bilo dovoljeno to sto sam kupila.... a i sve mi se sviđa....ajde idem ja...pa,pa wavemahwavemah

| 12:48 | Komentari (13) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn