10.08.2006., četvrtak

jucer sam se isla setati s mateom a na žalost smo uzele s nama jednog malog tonija.....mi hodamo a on stalno nesto brblja,prcka po mobu....a ja i ona ga ko fol slusamo...kad smo bile kod punte on je ful sporo poceo hodati a ja ono poludila....i uzmem kisobran i pocnem ga s njime gurat...matea meni kao da prestanem da je jadan i td...i dobro mi nastavile hodati i on opet spor...i kaže meni matea :''alba ajde ga opet s kišobranim'' a ja pukla od smijeha...kad smo dosle u stella maris smo susrela enu i petru pa smo bile s njima....e stalno smo se smijale....kad vidis neki decko na bicikli i skužim ja da je to jedan iz zg-a....ali nisam bila sigurna....i kad je opet proso bila sam sigurna...i pita mene oeoa ko je taj...ja joj kažem njegovo ime i ona se na sav glas razdere:''P***RRRRRR'' ja sam pukla od smijeha....poslje su ga cijelo vrijeme zvale ali on se nije javljo....ajjj.....kasnije sam otisla doma i malo se dosađivala....danas sam se probudila oko 13:40...e poludila sam .....zasto me niko ne probudi....nisam isla u grad jer mi se nije dalo,ali zato idem sutra....u neđelju matea idem kod bake u slavonski brod i jkos negdje....ja sam prije mislila da je slavonski brod brod i stalno sam zezala mateu da se rodila u brodu...lol....kad sam otkrila da to nije brod smijala sam se sama sebi....a sta cete bila sam mala,dobro nisam ni sada nesto velika....jao jos malo pa skola a osmi mj je koma.....gledala sam talijanske vijesti i u genovi na more su dosli misevi...e kako talijani imaju cisto more...ma bbbbb.....nebi se ja tamo kupala...onda se ja bunim da je u umagu prljavo...danas sam otkrila da mi je bratic doso u umag...a steta sto ga nisam upoznala....ono nikad ga nisam ni vidila...samo znam da ce sad 1. srednje da se zove filip i da je iz virovitice....e kako poznajem svoju obitelj...lol....glupo je sto je dosao samo na 2 dana jos kad je ruzno vrijeme....ma ja ne poznam skoro nikog s mamine strane....s tatine dosta njih....ma nema veze kad tad cu ih valjda upoznati....ne znam sta da vise pisem ovo mi je cak naj duzi post posto ja uvjek pisem malo kad mi se ne da.....lol....ajd pozz..............

| 23:23 | Komentari (16) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn