< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Opis bloga|

Doživljaji, misli i svakodnevica svježeg akademskog građanina i borba za ostvarenjem u onome što oduvijek htjedoh.

|Kolege!!|

mlada tičerica
g. Profesor (s velikim P, da!)
kolega u raljama srednje škole
bernard je malo duže u svemu

|Fotke!!|

Image and video hosting by TinyPicZar nije zanimljiva?

Image and video hosting by TinyPicVrlo staro

Image and video hosting by TinyPicParkić

Image and video hosting by TinyPicOvo želim

Image and video hosting by TinyPicMalo šprica!

Image and video hosting by TinyPicBelgijo, daleko si

nedjelja|19.10.2008.

|Sumrak.
|

Taman si danas odmaram misli (i sve ostalo!) od šokova ovog tjedna i konačnog davanja otkaza dok sam još relativno pri zdravoj pameti. No, dobro. Najveći izvor stresa sam uklonio iz života koliko god se tome čudili pojedinci.

Naslušao sam se svega - od podrške do kletve oko davanja otkaza. Neki su me doslovno sablaznili. Nekoliko osoba mi je reklo da nisam normalan što dajem otkaz unatoč svemu. Da sam glup što mi je stalo da donekle svoj posao napravim kako treba i da nikako ne smijem dati otkaz nego trpiti i progutati sve što mislim (!). Onda sam si lijepo rekao - ne, ja ne želim biti isprazno mrtvo puhalo u što se većina ljudi oko mene pretvorilo; da me ne briga ni za koga i da sam tamo samo fikus. Ako ja moram biti takav u ovom poslu, onda goni sve. Idem radit svoj stari posao za (gle li čuda) - 300 kuna manje od ovog.

Stav - ne rade drugi, pa nisam ni ja glup da radim me izrazito smeta. Nećemo dalje dok je takvo stanje.

No, dobro, u mojoj detoksikaciji od kretenizama izrečenih iz usta visokoobrazovanih osoba, slučajno sam počeo prebacivati programe na TV-u (nedjelja, oko 21). Kad ono.... Detoksikacijo, adio u nepovrat! Stereo zvuk direkt iz BB kuće kako si netko dahće pod plahtom uz ritmične trzaje ruke zna se na kojem mjestu. Maze se oni. TV mi se službeno zgadio. Fakat me ne zanima u ovo doba takve idiotarije nekih lokalnih anonimusa bez života.

Ljudi dragi, nedjelja 21 sat!! Sva djeca budna i sjede uz TV. Gdje su sada dječiji pravobranitelji?? Slušam te klince iz petog razreda kako prepričavaju što se zbiva u kući, tko je koga, tko će komu i kako. PETI RAZRED. I mi se onda čudimo što su klinci seksualno aktivni još i prije kraja osnovne škole? Uz ovakav kvazipuritanski TV program i ovakve dječije pravobranitelje me čudi što nisu i ranije počeli.

Slijedeće što slijedi je porcija oralne zadovoljštine taman za ručak. Uz, tucet psovki, naravno. Bez toga ne može.

- 21:03 - Napišite mi nešto (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.