kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Opis bloga|

Doživljaji, misli i svakodnevica svježeg akademskog građanina i borba za ostvarenjem u onome što oduvijek htjedoh.

|Kolege!!|

mlada tičerica
g. Profesor (s velikim P, da!)
kolega u raljama srednje škole
bernard je malo duže u svemu

|Fotke!!|

Image and video hosting by TinyPicZar nije zanimljiva?

Image and video hosting by TinyPicVrlo staro

Image and video hosting by TinyPicParkić

Image and video hosting by TinyPicOvo želim

Image and video hosting by TinyPicMalo šprica!

Image and video hosting by TinyPicBelgijo, daleko si

srijeda|20.08.2008.

|Dvadeset i treća
|

Prošlo je nešto više od mjesec dana od kada se riješih ispita i faksa uopće i frustracija koje prate istog. Bar sam tada tako mislio. Nekako si sve isplaniraš po svojoj prilici, potrudiš se diplomirati prvi s pohvalnim uspjehom. Radiš tijekom cijelog studija kako bi si priuštio nešto što inače nikada ne bi mogao i onda se nađeš u neobranom grožđu.

Danas sam poslao dvadeset i treću zamolbu za posao. Naravno da me nitko nikada nije ni kontaktirao. Takve stvari polako ali sigurno čovjeka dotuku unatoč svom optimizmu i sreći što je završio ono što je oduvijek htio i unatoč svom elanu za posao. Školska godina uskoro počinje, a ja ni na nebu ni na zemlji. Svakodnevno tipkam i šaljem. Postajem sekretarica.

Gotovo svakodnevno se sjetim što su mi rekli na obrani - "Kolega, Vi ste jedan od najboljih diplomanata koje smo imali. Odlično Vam ide. Doviđenja!" Čovjek bi očekivao da će najboljima ponuditi nešto, no to nije slučaj u ovoj realnosti. Oni trebaju prosječnjake koji će plesati kako oni hoće i koji će šutjeti i biti poslušni.

Oduvijek se vidjeh u školi. Imam puno iskustava s djecom i volim s njima raditi. Sve što sam ikada htio je prilika. Ne želim brda i doline. Ne trebaju mi zlatne poluge, nabrijani auto, kuća na moru. Treba mi posao da se imam napokon za što uhvatiti u životu. Ovako ću i dalje raditi posao za NKV osobu i pri tome sretati ljude i bivše učenike koji će me pozdraviti dok brišem pod - "Bok, profesore!" A ja ću se umjetno nasmiješiti kao da je to potpuno prirodna i očekivana situacija.

- 11:03 - Napišite mi nešto (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.