> Nemoj citat i odi doma

Nemoj citat i odi doma

29.05.2006., ponedjeljak

Amputacija Slezene

Dođe mi doma Slezena i žali mi se na propuh.Nakon tri dana vise nije bila kod mene.Cudno??Zamislim si tko je moj sljedeci nasljednik?Ivan sigurno nije. Cudno je to kad vozis auto bez masine i pukne ti guma a nigdje nema onog frajera koji vice da je sve to samo sudbina.Stalno imam posjete izmisljenih likova a uopce ne raznisljam na taj nacin.Meni su vazni ljudi kakvi su iznutra.NE NE NE.Ako netko slusa rock ,metal i te melodije nemoze se oblacit ko da stize iz blatnog polja koje vec tri dana napastuje cudotvorni pecinski covjek s gramofonom ispod pazuha.Priznajem da je to nepotrebno ali kaj se mora mora se.
Jednostavno volim vrijedat druge ljude makar sam ja jos gori od njih.Volim pljuvat , pisat, srat, i posjecivat vas doma i odlazit srat na vas wc dok vi gledate noru foru na prvom programu a mozda je to i drugi.Nije vazno.Vazno je samo da se svaki puta ne ukakite i ne zasmrdite vas stan koji je vec sav zasran kad vam starci uzgajaju svinje doma jer misle da je tak jeftinije doc do mesa a sram ih je ic u pucku kuhinju jest s ostalim ljudima kojih nije sram jest u puckoj kuhinji.
Priznajte sad ovo!!!!!Svi vi gadovi mislite da znate pun kurac o mjuzi i jedva cekate da vidite nekog umobolnika koji nije napisao neke o nekoj grupi pa ga vi popljujete i ponosni ste na sebe jer znate vise od njega.A kaj napravite kad vidite nekog tulipana koji omalovazava grupu koju vi volite.Zasto sam rijec cvijeta tulipan upotrijebio u negativnom kontekstu ostaje na vama da sami procijenite.
Neka se znam da MRZIM klinke koje se prave da slusaju rock i znaju sve o mjuzi.I onda pocnu pricu kak to slusaju od 3 osnovne.Majke ti Ja sam do osmog razreda nosio pelene i igrao se s plasticnim VOJNIKIMA u blatu ispod tuzne breskva.Simbola zagadenosti vase i tude duse.Totalno isfurani pokreti vase bake nejdu vam na ugled ili naizgled nedostatak mozga u vasoj obitelji.
Dakle svatko misli da je najpametniji.Kad vidi da je glup ko i ostali ceka u prikrajku dok ne skuzi ko je gluplji od njega.Kad to uoci krece u napad.I ispada faca u drustvu.
Mozda ste uocili da su to sve sranja.ALI TAKO JE TO U ŽIVOTU.Howgh
Izgubio sam misao.Jao

21.05.2006., nedjelja

Skrati vrijeme Smrcu

Prao sam kurac.I prao i prao.Nema vise vode a i kurac mi se isprao.Ali i dalje smrdi ko zahrdali slon u karoseriji od muflona isprzenog naopacke u gornjoj stubici.Joj picka mi se oznojila.Kako primitivno velim zeni i obrisem nos u njezine obrve.Poslje pomracine doleti mi na sjenki zamisao.Moj kurac smrdi a njezina picka je mokra Pa ju ukrcam u raketu i posaljem direkt u sunce.Ta tekucina iz picke je isparila od vrucine i pocela padat na zemlju ko kisa.JA sam onda samo izvadio kurac van i ta pickina voda ga je oprala.Sad ima miris kao ruzin pupoljak u zorin sumrak.I s vremena na vrijeme voli prodiskutirat samnom tko je taj lik koji ruze bere a ne ubere....Usput Zora je mrtva, pokopana, sahranjena i pogubljena sve u isto vrijeme...Volim Zoru.....

Ovu svu robu od kuka imam ali fakat neznam zake prodaju kondome s njihovim logoom kad nitko od njih nece jebat u ovom zivotu.Taj projekt je osuden na propast.JA bi da mi rade poklonite vase privatne fotke bez odjece da mogu gledat vasa prekrasna tijela

A kad smo vec kod toga .... ako ste vidli nekog nazovimo ga deckom s crnim grmom na glavi i poderanom majcom koja je pokrpana onim iglama kaj se daju zakopcat.Nemojte ga odma pocet udarat palicama, on je samo jadno dijete koji ne svaca zasto sunce odlazi spavat svaku godinu dana neprekidno svaki dan,Mama ga nicem nije naucila.Bit ce da ste jako ponosni (mislim na one koji me znaju) kaj me znate jer se vec dulje vremena prica po gradu da sam ja glavna faca i da je moj blog best off...Zasto se govno kao drek uvijek spominje u negativnom kontekstu?Pa i ono je bice kao i svi mi....Probajte ga razumjet...

14.05.2006., nedjelja

Nisam ga vidio

Ovu sliku sam morao stavit jer dokazuje da neki ljudi piju na Ribnjaku.Nevjerojatno,ja samo nikad nisam pio...Tko se to usuduje....
To je inace nas dragi glupan Petermanec koji se ljudima predstavlja kao bad blue bojs da is zastrasi...Inace fura se da je neki hokejas i kuzi se u kladionicu njabolje u cijelom Zepcu ne Tuzli preko puta krcmarice.Pun kurac dugo nisam nis pisao jer nisam bio doma,stalno sam u Zagrebu i neda mi se dolazit doma.Jos neznam, jer budem zavrsio razred i u totalnom sam kurcu.Moram jos i pisat maturu tak da nemam nis vremena.Neznam koji kurac ovo pisem kad znam da to nikog ne intersira ni 1 posto.Ma odite svi u vi u tri picke materine koji ovo citate.Neznam opce tko vas je zvao na MOJ blog.

06.05.2006., subota

Moja kuca....

Koji kurac u Hrvatsku dolazi ovaj neki smrdljivi amerikanac...Nek se goni van iz hrvatske s svojom koka kolom i megdonalcom.Te amerikance treba istrijebit i onaj gadni izrael.Izrael pola stoljeca ubija i jebe musimane na njihovom teritoriju a amerika im jos salje pare i oruzje.Nafta im je sad glavni biznis,ali kad nece bit nafte dolazi na red voda koju mi imamo.Mislim da vec sad pripremaju teritorij na to.Ak u hrvackoj i jedna strana firma kupi koji izvor vode.Iskomercijalizira ga i pocne nam prodavat vodu po abnormalnoj cijeni...Nemojte se cudit...Divim se Boliviji koja je nacionalizirala sve svoje izvore nafte i protjerala strane kompanije iz drzave.Neznamo cijenit svoje nego mislimo da je nesto bolje cim pise na etiketi made in usa.Kak da mi se ne gade ljudi koji se prezderavaju u megdonalcu piju lite koka kole...Fuj...

05.05.2006., petak

Prodaj mi komercijalu...

Pas mater svima vama....Nece moj blog postat komercijala....Prije nego nastavim svatite da vas mrzim i koji kurac i dalje dolazite na moj blog i saljite mi doma primjedbe kako poboljsat formulu da poriluk postane krumpir...............EEE pa zivo mi se jebe za vas i za njih
Za ublazim svoje frustacije napisao sam esej.......

BRIGA ILI BOMBON

Udri brigu na bombon.Dobijes bombon , pojedes bombon!!!Zakljucak je da bombona nema...Ali ne , on je i dalje tu...Opet imas brigu!!!Mislis rijesit problem tako da kupis novi bombon.....Ali vise nikad nece bit ko prije.Zasto?Zato jer je takav protokol i nemozes ga promijenit samo time da ces donest crni kruh sirotinji.Tko izmislja komplicirane protokole i djeli ih ljudima??Dali si anarhist? Ja isto!!? Pokusavas promijenit svijet a nikako da krene.Nafta je sve skuplja nema vise mlijeka.Tesko ti je?? Mislis da se isplati plovit uzvodno dok svi plove nizvodno? Nikada necemo promijenit svijet i uvijek ce bit isto.Bogati gaze po siromasnima koji se tuku medusobno...Sve do kraja.Drugog Kristovog dolaska pa da vidimo onda majku vam jebem vasu....Prodane duse...

02.05.2006., utorak

Glupa prosjecnost

Sad cu bas napisat post ko i svi oni bahati klinci na blogu.Od takvih mi se blogova bljuje ali su oni najpopularniji i fakat neznam zake to ljudi citaju..
Krece ovako....Kad sam se probudila nisam mogla nac mobitel pa sam sam skoro zakasnila na wc...Pustim si blink sto i neki broj i gledam se u zrcalo dok se sminkam i razmisljam kakvu da si majcu danas kupim...U tranvaju sam vidla super zgodnog frajera i komentirala sam ga s frendicom koja je isto super ko i ja...Kad sam dosla u skolu nisam isla na prvi sat nego na kavu u birc...Joj bas sam zlocesta.Onda su me decki zezali da sam debela pa sam se rasplakala.........Ako sad post zavrsi onda ispod mozete vidjet sto komentara tipa....joj nemoj bit u bedu ,budi sretna,nemoj se plakat,zivot je ispred tebe a i nisi uopce debela.kad vidim te komentare poludim...post se nastavlja ovako...
Kad me je pol skole utjesilo jer sam plakala jer sam dobila 4 iz fizike a moram imat 5 da upisem dobru srednju.Kasnije sam odgovarala vjerunauk i dobila 5.Zamislite 5 a opce nisam nista ucila.Bas ce mi starci bit sretni kad mi danas dodu na informacije.Inace je moja raska bas draga osoba i volim ju....poslje skole sam bila na kavi s frendicama i gledale smo dva bas zgodna tipa koji nas nisu opce dozivljavali pa sam se opet rasplakala..Poslje kave sam trebala ic u crkvu ali nisam i bila sam cijelo vrijeme vani i pricala o sminci s frendicom...neznam kaj cu mami rec danas kad me pita zake nisam bila u crkvi....

sad ispod slijedi opet milijun komentara tipa....
-joj blog ti je super.Bas ci cool
-Isuse kak si hrabra,da sam bar ja kao ti???
-Joj mogu si zamislit kak su frajeri bili zgodni....
-ocemo i sutra na kavu (tinci)
-i ja slusam isto blink sto i neki broj
-dal da sutra udemo u prvi ili drugi vagon?Cula sam da je u drugom propuh pa da nam se make up ne razmaze....
-Isuse kako dobar blog
-Najbolji blog do sada....imam 12 godina

Mozete vjerovat da blogovi tipa ovog imaju po par tisuca posjeta dnevno...
Mislim da je vrijeme da se neki ljudi zapitaju kaj ih veseli u zivotu...
Ako ih vesele ovakvi tekstovi neka svi umre u groznim mukama....

01.05.2006., ponedjeljak

Zasto on mama?

Jeste kad pokusali stvorit propuh u monoteistickim uvjetima?JA sam jucer pokusavao i zakljucio sam ovo::::::: (puno dvotocka)
Kad nisam bio doma , jednostavno nisam bio i ne stidim se to prizmat...Ne kuzim u cemu je takav problem da priznas ljudima i svim
njihovim prijateljgadovima da darujes organe u inozemstvu...Pekli smo rostilj...nisam dosao....Pa kaj onda, bit ce jos rostilja govorili su dok ih nismo usmrtili....
Dao sam pusu tranvaju dvanestici jer sam mislio da mi je to cura na traktoru.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.