> ovce i ruka - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

08.04.2006., subota

ovce i ruka

Jucer sam terebao ici u lov na ovce!!Nisu to one obicne ovce , to su one ovce koje jedu travu, majku im jebem pa nama trava isto treba!!! Nazvao sam hansa, predora, i knaufa nek idu isto i oni!! Svi su rekli kao nema problema donesli budemo i neke za jebat....
Kad ono sutra navecer nazove me riba i veli da kao nemoze sutra jer je izgubio ruke......... Pas mater kaj si ih morao izgubit bas danas.Velim mu ja daj budemo mi sad dosli da ti ih probamao najti....Pretrazili smo cijeli kvart,cak smo mu nasli i mamu za koju je mislio da je u brazilu iza kontenjera... Jebote za sliku koju je mislio da predstavlja neki razmazan dem ustanovili smo da mu je to baba koja je tu zivjela jos dok su napoleonove trupe bombardirale Zagreb.Majku mu ali ruke nemres najti ni da se pretvoris u drvo....
Na kraju smo mu u ramena stavili lopatu i kramp.Ulovili smo 3 proklete ovce.Nadam se da vise nece jest travu i tako unistavat ovaj nas planet.
Howgh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.