< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

OVO JE JOŠ JEDAN MOJ BLOG, POSJEĆUJTE GA..... japanski jezik , lekcije_CBH

Blog će se isključivo radit o mome svakidašnjem žvotu i događajima.....Čitate ga na svoju ruku!
Zna biti dosta kronične depre...
I pokušavam ju zalječit na duže vrijeme,ako je moguče i izlječit...
Pjesme koje pišem također se tiču događaja koji su se dogodii... Well ...
Ponekad ubacima nešto o Japanu, animama i tak dalje....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
High and mighty Color
Myt
VF

ako me budete htjeli na msn-u, addirajte me = yagamichi17@yahoo.com...

Ja chitam:)
Angel_of_darkness
Blue_Angel
Dark_knight_kik
Dirty_Hellangel
Flokix
xxxlost_butterflyxxx
Mrak_66
Nihonkichigai
No_name
Zeo

Japanske lekcije_CBH <- MOJ DRUGI BLOG


Create Your Glitter Text



Anime rose blood Pictures, Images and Photos

Ponešto o meni.....

IME:Akira
DATUM ROĐENJA: 28.12.1989
HOBI:Crtanje u bilo kojem smislu, al' mi je ipak naj manga crtanje... pisanje priča i pjesama...slusanje mjuze...
MJUZA:Slušam rock,metal,death,black metal, goth i sve u tom stilu...
GRUPE :HIM,Evanescence,Bullet for my valentine,Green day, Satyricon,Slayer, Kreator, Korn,Rosetta stone, Marilyna Mansona,My chemical romance, Simple plan i jos puno sličnoga,,,...
JAPANSKE GRUPE:High and Mighty Color, Dir en Gray,Blood,La Cryma Christi, Pencilin...
FILM:Volim gledat kriminalističke filmove,drame,i ponekad koju komediju,teen horrore, ...
VOLIM: Iskrenost,povjerenje,crno, tamu, mrak,magic,pisanje pjesama,dobre priče,pun mjesec,kombinaciju crveno-crno,mače,samostalnost,kad covjek ima svoje a ne tudje ja.....
MRZIM: Lažna prijateljstva,naciste i rasiste ,ljude koji se uvlače svima u guzicu,slatke i "nevine" ljude,bezobrazno-umišljene ljude,svoje odluke u zivotu, povodljive ljude, neimat nista novaca u sebe,gubljenje stvari,pse,skolsku praxu,skolu, pretvaranja, bezobraštinu, iskazivati emocie in public, xd...večinu ljudi, tj, nije da mrzim neg nebi ih htjela u svojoj blizini,,,, Fuck tham,,,
sadness Pictures, Images and Photos

life

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

i dont want to talk about it

the rose kiss



All Star

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

blood request Pictures, Images and Photos

pentagram

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Anime dark angel Pictures, Images and Photos

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



MCR- FAMOUS LAST WORDS--->


SATYRICON-K.I.N.G--->


- Nema raja u vjecnoj patnji ovog zivota -
-Ovdje i sada su moje prilke i moguchnosti-

aNti C!!

subota, 26.05.2007.

heya

ev pogledajte ovaj novi video i napišite o čem želite da pišem dalje.....
znate već otprilike moje teme,, hehe....



| - 03:12 - why... (5) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>