ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

-Kratki Uvod

Hello everyone...
Svakakve bedastoće na jednom mjestu, mislim da je to pravilan način kako bi mogla opisati blog.
Već sam imala jedan blog četiri godine, ali mislim da je vrijeme da okrenem novu stranicu.
Dosta mi je face-a, mislim da je pretjerano otvoren i publiciran. Zato se i jesam ponovno odlučila za dobro staro bloganje.
To je mjesto gdje možeš otvoreno podijeliti događaje, brige i veselja, a opet držati djelić svoje anonimnosti za sebe.


-Evo malkice i o meni.

89. godište, Jarac
Veoma čudna osoba koja je neshvaćena. Bilo od drugih, bilo od same sebe. Ne studiram zahvaljujući nekim svojim ''savršenim'' potezima u životu. Veoma često padnem, ali se ne predajem koliko me često život rušio. Planiram upisati umjetničku akademiju, nadam se što prije, jer me jako zanima crtanje. Crtam stvarno od kad znam za sebe. Uvijek sam imala bilježnice u koje bi crtkarala nešto, i baš bi ih htjela pronaći, ne znam ni sama zašto. Uz crtanje, hobi mi su mi i crtanje designa odjeće, pisanje pjesama i priča. Sve su to moji načini za ispuštanje negativnosti iz uma. Da, upravo sam svoje najgore dane preživjela hvatajući se olovke i papira. Dosta sam smirena osoba i ne volim nametljivost i pametovanje. Mislim da bi se trebalo držati svojih stavova u životu i živjeti po svojim pravilima. Također mislim da ništa nije štetno u normalnim količinama, i da bi svatko trebao gledati svoja posla i ne suditi druge prije nego li ih stvarno odlučiš upoznati.


-U crticama

-Slušam metal, symphonic metal, rock, itd
-Obožavam jesti povrće
-Jedem samo piletinu i ribu
-Volim piti dobar čaj, kavu i vino
-Volim Jack Daniels
-Još nisam otkrila pravi smisao života
-Volim Japansku kulturu
-Volim gledat anime
-Volim igrati igrice
-Mislim da nismo sami u svemiru
-Volim pogledati dobar psihološki ili sci-fi film
-Novac je važan u životu, ali nikako presudan ili svet.
-Opraštam onima do kojih mi nije stalo i koji nisu dio mog života
-Ne zaboravljam povrede ljudi do kojih mi je stalo i koji su mi bliski
...

Linkovi

četvrtak, 15.03.2012.

Sama sa sjenom

Na obzoru sunce se rađa,
još jedna duša se sprema,
da na sasvim običan dan,
da na sasvim običnom mjestu,
bude mučena..

I traži i trgaj i lomi,
otmi i ovo malo snage.
Ne gledaj me u oči,
ne osjeti ono što ja moram.
Nemoj, molim te,
nemoj stati....

I dok sasvim sama,
gledam prema ničemu.
I znam da sam kriva,
gledam kroz maglu,
mislim na osvetu...

Tvoj, Vaš, Njihov...
Kako god hoćeš da lažem.
''Tvoj smijeh me ne razara
tvoja oholost, tvoje igre
me ne čine tužnom.''
Znaj to,
znaš?
Ja znam...

Vjerojatno ne znaš,
niti ćeš ikada znati!
Kako ću te ožiljke,
zauvijek bolno nositi
I misliti
i sjećati se!
Tvoje igre,
tvoje face,
Tvoga, Vašega, Njihovoga
imena....

Na obzoru mjesec se rađa,
još jedna duša se sprema,
da prihvati sudbinu ne traženu,
da živi i da se ne osvrće.
Da se rađa pa umire...
Tone i izranja,
uzima i nestaje!



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.