aka bad bad bad

ponedjeljak, 30.01.2006.

ponedjeljak

ej ljoodi nisam vam pisala, ne da mi se baš..... hm.... u školi je bilo onak...... boring....a kad nije..... moja b.f mal bolesna pa sutra idem do nje i tak.... jedva čekam subotu........ ja cijeli tjedan sam čekam subotu....hehehehe........ a šta ću kad je to naj day......bar meni...... ajd ljudi dost sam vam pisala. sve vas volllim i šaljem vam veliku poooosu.........cmok

- 19:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.01.2006.

pozz

ei ljudi nisam vam dugo ništ pisala, a ono.... kod mene nema ništ posebno...jučer smo bile u oksu i tak... i naravno bilo je odlično,al uvijek mora bit nekih sranja pa je bilo i ovaj put..al već sdam navikla.....i sad mi se sviđa jedan dečko...al nisam sigurna jesam zaljubljena u njega....a možda danas budemo išli van pa ono!!!!!!!!! joj.......... ne da mi se ić u školu.....strašno...još ovaj tjedan imam glupu smrdljivu praksu.....ubit ću se......... a dobro...šta se može...... ajd ljudi uživajte mi....pozz

- 16:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 13.01.2006.

evo novi post!!!!!

pozz svima, evo svi bi da nešt pišem a ja ne znam šta...kod mene ništ novo... jedva čekam sutra da idem u oks,i da moja frendica napokon bude s jednim dečkom i tak.... ha ha ha.... ajd ljudi svima poosa i uživajte......

- 15:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.01.2006.

wow....hahah...ma sam se šalim....

- 17:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 07.01.2006.

- 16:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.01.2006.

life is beautiful.....

- 15:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 03.01.2006.

a da sad.....

ej ljudi, šta ima kod vas???? meni je baš dosadno, fali mi škola.....hahaha....... starci su mi skontali da sam si mal ukrašavala ruke pa me se boje pustit van.... a jebi ga.... kad nemam papira da crtam po njemu pa moram po rukama....ha ha....ajd uživajte mi..... moja b.f. i ja vam šaljemo big kisss i pozzzz

- 14:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.01.2006.

- 21:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

SRETNA NOVA!!!!!!!!

he ljudi sretna vam svima nova godina s zakašnjenjem..... nadam se da mi opraštate.... meni je bilo stvarno odlično na novoj......nisam misla da će tak dooobro bit......ah......alkohol je naravno učinio svoje.... pa mislim to je normalno..... jer nova ne bi bila nova bez alkohola....... heh..... nadam se da ste mi se svi super, ma šta super ko nikad u životu proveli..... šaljem vam cmooooook i sve vas lolim..... :)pozz mateji i bošnjakici

- 21:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #