Treća dva :)


Ovak... Eto otvorili smo blog, napravili još jedno govno hehe. Da, uglavnom... Ne znam što reći dalje, osim da će ovo biti stranica gdje ćemo pisati naše događaje, sranja, idiotarije i tako to...
Evo upravo su prošli Dani piva i jako nam fale...da.... Šta da kažem još... Definitivno uber :D
Eto, prvi post je, pa je kratak, kasnije će biti sve duži i duži yes

By: Slaya & Nekro

5† Only The Dark One Opens......And Closes The Door To Silent Hill...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...† All You Will Be Thrown In The Lake Of Fire †...


Opis bloga

Ovo nije legalno :D

Što reći.... Ovaj blog pišu dvije
budale kojima je palo
na pamet da mogu imati blog. oujea.
I to zajedno!
Ovaj dizajn ne odgovara raspoloženju
ovog bloga, al jebiga ja trenutno nisam
u mogućnosti tražit neki drugi.
Tj. neda mi se xD

Evo neš o meni.

Ime: Nekro
Mjesto: Osijek
Datum rođenja: 09.02. iljadu devetso i neke
Škola: Ekonomska, 2. razred
Glazba: blek, ded, treš i tak. metl.
Hobi: dilanje iskorištenih avionskih karata,
jedenje ljepila i baruta na kruhu. Čisto
slavonski! Uz to još i slikanje, crtanje,
subote i tak to...
Volim: prijatelje, subote, zajebanciju,
smijeh, siđinu rakiju, kupit mačke s
ulice i donosit ih kuć, pričat na bosanskom itd...
Ne volim: seronje, smradove, konje(ne
mislim na životinju), zabadanje nosa u
tuđe poslove, matematiku, profesora iz
matematike, i tak to...
Kažem: Ne prekidaj me dok pričam! :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Toliko o meni... saće moja drugarica
da malo piše...

Ime: Slaja
Mjesto: Osijek
Datum rođenja: 04.01. iljadu devetso i neke
Škola: Likovna...grafički dizajn
Glazba: Punk,rock,treš...i tak to...sve sto mi kul!!
Hobi: Šprdanje crtanje,slikanje,zujanje,spavanje...i tak to...
Volim: Jebat ljude u zdrav mozak,zajebavat se,osim toga volim još i crtanje,slikanje,glazbu.prijatelje.subote,naravski cigare bez kojih ne mogu...pričat na bosanskom i još puuuno toga...al mi se ne da pisat!
Ne volim: Umisljene idiote,debile,dosadu,matematiku(a ko ju voli!),i tak to...
Kažem: Ne znaš ti,neee znaaaaš!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis