srijeda, 28.06.2006.

relativno kratak post

nis ovaj post je tek toliko da se zna da sam ziva....evo danas sam bila ujutro sutra sam opet ujutro...znaci opet dizanje u 6 ipo....jos uvijek radimo po 8-9 sati...ali jos malo paproduzavamo smijene pa ce bem biti 9-10 dnevno...ma nema veze...stvar je u parama...danas sam shvatila da ja sa black boxom od peppersa nisam dobila bedž i onaj kurac za auto sto mirisi....ici cu je sutra napasti tamo....u dallas...nis ekipa uzivaj te a ja idem spavat....pozdrav....e i peppersi su u italiji u 11.mj....vidis to sam mozda vec spomenula....pamet me vise ne sluzi....

| 22:40 | Komentari (16) | Isprintaj | #

srijeda, 21.06.2006.

hoj

hm...
samo novosti da nabacam i idem spavat....nista pocela sam radit...sutra imam nastup....nemam vremena....peppersi su u italiji u 11.mj.....na ovaj konc idem 100% ovaj put....zato radim...nece me niko zajebat...ugrizo me komarac za glavu....to bi bilo to...ajde pozdrav....

| 00:33 | Komentari (24) | Isprintaj | #

subota, 17.06.2006.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

e sretna sam kao malo dijete....prije 5 min sam saznala da je tell me baby-spot od peppersa objavljen a do prije pola minute sam ga cijelog ....huh...idem ga ponovo gledat.....e evo vama pa si ga i vi gledajte...jako dobro........huh kako sam sretna....



jupi je



| 19:09 | Komentari (21) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 12.06.2006.

oi

e ova 3 dana bjase super....

PETAK
naravno morala sam ic u skolu...gdje su me manje vise svi profesori izivcirali...zamisli ovu glupacu iz likovnog....ovo su mi ocjene 44453...i ne ja moram doc odgovarat za 4 i to u 7 i 10 kad vise nikog nema u skoli...na kraju sam ipak isla...ali nisam odgovarala nego mi je samo pregledala biljeznicu i dala tu jebenu cetvorku.....nakon skole sam isla doma pustit stvari i onda u circolo gledat neku kao priredbu za kraj skole....joj bas se vidid da smo gimnazijalci po tome....tamo sam se vec pocela derat i urlikat...naravno navijanje za cure iz mog razreda...vec sam pomalo pocela gubiti glas....ali ono najbolje tek je dolazilo...konc od HLADNOG PIVA....nastekala sam buraza da vozi mene i martu do rovinja na konc...upad je bio slobodan...ali je zato piva bila uzasno skupa....pola l tocenog 20 kn....ma halo...sta ste normalni....u uljaniku je l 20 kn....ali nema veze...bio e tu i moj buraz da nam uleti sa parama....nije bas da sam znala svaku pjesmu ali nema veze...svirali su i 2-3 nove...valjda sa nekog novog albuma...not bad.....vec smo mi tu presli na subotu...uglavnom dosle smo doma negdje oko 2 i po...te zaspale....

SUBOTA
marta je spavala kod mene pa smo se digle u 8 i 20 i isle na valkane gledat uakmice u odbojci na pjesku....igrale su i ove nase iz razreda....dobile su majicu na kojoj pise VOLIM SE GIBAT, GIBAT.....ja bim takvu....uglavnom...mene je boljela glava...pa smo ja marta otisle gore u hlad i legle na klupicu...izgledale smo ko dva beskucnika al nema veze...tamo smo bile negdje do 11 i po...pa smo krenule pjeske natrag do mene doma....to je dugo trajalo...naravno boca vode je bila neizostavna.....dođosmo do mene....i sad smo mi gladne a nemamo ni para a ni hrane...nis marta je odlucila ic doma a ja sam cekala da u 14 i po tanja dođe po mene i da idemo na trening....tako je ona dolsa u 10 do 3...tipicno za nju....kasnile smo naravno....imale smo trening do 4 i po...i onda smo se jos malo izgubile po gradu do nekih 5 i po....pa sam dosla doma...napokon....stavila sam si oasis....uvijek kad njih slusam mi dođe da cistim i onda sam si pospremila sobu....nakon toga sam se pocela spremat za van....u 9 smo se trebali nac kod americanina....na kraju smo se nasle marta, kirby, taja, ivana i ja...a kao svi ce oni iz razreda doc...aha...uhvatila nas je kisa...ali ne bilo kakva...nego...pljusak...bila sam vani punih sat i po...i onda sam otisla doma...opet....

NEDJELJA
u jutro sam opet morala na ples....da nas neki brazilac pogleda....on je kasnio a ja vise nisam mogla bit tamo pa sam se pokupila ca.....uglavnom cijeli dan sam gledala utakmice....zadovoljna sam kako je nizozemska igrala....ali robben ko da je igrao sam protiv cijele srbije i crne gore....mexico i iran sam gledala nesto malo...tj samo kraj kad su zabili 2 gola u razmaku od 6 min....na vecer sam isla u kjupolu sa tonkom pogledat i zadnju utakmicu...portugal-angola...naravno portugal mi je bio favorit...sam da nema onog c.ronalda...tip mi je tako odvratan....huh....naravno cijela utakmica je ostala sa onim golom iz pocetka prvog poluvremena....bilo je bezvezno gledat ostalu utakmicu....ipak jedan gol i to u cetvrtoj minuti..i onda cijelu utakmicu nista....dosada...portugal je dobio...a ja cekam utorak da hrv ide igrat.....da vidim kako ce to zavrsit....


ljuofi pozdrafwave

| 09:57 | Komentari (23) | Isprintaj | #

nedjelja, 04.06.2006.

groznica subotnje veceri

e ovako...odmah da kazem bijase super super super i jos jednom super....tonka i ja smo se cijeli tjedan dogovarasmo di cemo sta cemo ali u zadnji tren odlucismo da cemo ic negdje pa kud puklo da puklo....i bome je puklo....prvo smo tonka, roby, zoky i ja dosli u kjupolu gdje cekasmo anu i renchovu....ja odmah gucnuh jednu tequillu ...roby i zoky nas nakon nedugog dolaska ostavise...nema veze ladies night...tako si gucnuh jos jednu vec spomenutu zesticu i kao da malo smirim uzeh si votka-colu....dok sam ja to pijuckala malo i ogladnih pa renchova i ja odosmo do mc donaldsa...tamo smo sreli đurđicu i alexa...joj da samo vidite kako su slatki zajedno...ja i renchova smo ljubomorne....pojeli mi fino svoju hranu i otisli popit ono sto je ostalo...racun bjase 154 kn od toga mojih je bilo 46....nema veze...frusciante imase para....ne znadosmo di bismo isle pa rekosmo da cemo nabacit neki đir po gradu...bijase negdje oko 22:20...odlučismo da cemo ici na monte zaro( za one koji nisu iz pule to vam je jedan kvart....)ne sjecam se tko ali je netko rekao da idemo u rojc (bivsa kasarna-tamo se izlazi sada)...tako da prakticki kroz mz samo prođosmo....dođosmo u rojc ja si narucih pola litre bambusa.... slusasmo reagge...bijase dobro....jaaaako dobro....negdje oko 23 i 30 dođoše nasa dva izgubljena decka....nagovorismo da nas voze u uljanik(klub)....tamo inace subotom pustase rock...ja odmah poskocih do didžeja da on nesto od peppersa pusti...i pustise mi give it away i storm in a teacup...ja bijah veoma zahvalna....renchova morase doma...odbacismo ju na valdebek (kvart)...koji su nasi puti daljnji...hm...put sijanske sume (jedan dio kvarta)....bijasmo nekih 10 minuta u autu te shvatismo da nam ova idejabijase budalasta...pitah gdje cemo dalje a oni kazase kuci...nista vozite i mene onda...tako ja bjese kuci negdje oko 1i po....glavno mi je da se mi dobro provedosmo...ah da zaboravih onaj brizer iz uljanika....nekih 100 kn potrosih sinoc....pozdraf ljudovi...odoh ja malo radit nesto za hrvatski...jos samo tjedan i pol...ali ovaj tjedan je paklen...wave

| 22:36 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>