nedjelja, 08.01.2006.

america

ja obozavam ameriku...bila sam tamo 3 puta...zelim tamo raditi ici u skolu stvarati svoju obitelj zapravo sve sto se ocekuje od normalnog covjeka da napravi u svom zivotu...
iako je meni amerika centar svijeta ima jedna stvar koja me uzasno nervira...a to je covjek koji je na celu obecane zemlje...GOSPODIN BUSH the KRETEN....
prvo pobije pola iraka irana palestine i drugih obliznjih zemlja koji naravno nece stajati prekrizenih ruku i cekati da ih se ubije nego su uzvratili vatru...tako da su isti lijepo pobili prvo nekolicinu ljudi u world trade centru jednom pa onda i drugom...onda su napali pentagon i slicno...i to sve zbog nekoliko litara nafte...moze se i bez nafte ljudi nije sve u nafti i parama...
iako je BUSH prijevarom dosao do 1. mandata svoje vladavine sad-om te su amerikanci sve to skuzili on je nekako dosao i do drugog...niko nezna kako ali covjek ima srece, a i dobre veze...neka uziva jos 3 godine i nece vise on vidjet bracki kamen na svome domu(bijeloj kuci)...govno jedno smrdljivo...


America, America
Will you come back to me baby
Please don't run away don't let me go
America, America
Can you get back to me baby
Please don't run away I need you so

to je pjesma od santane & p.o.d.-a

myspace

myspace layouts



pokazi to sebi mali bijeli stakoru...

| 21:38 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>