nedjelja, 08.01.2006.

hm...

vec sam napravila jedan blog pod nazivom, ali sam zaboravila korisnicko ime pa ne mogu dalje uredjivat...smotana ja

zakoni su u k....

mislim da bi se vlada, a i ostali koji su zaduzeni za normalan zivot u lijepoj nasoj trebali malo vise brinut o normalnijem zivotu...

recimo masu ovih novih donesenih zakona je potpuno nepotrebno i glupo...uzmimo za primjer kazna od nekoliko stotna kuna zbog toga sto vozac u autu nema vezan pojas...recimo moj poznanik je imao prometnu ali i vezan pojas...u trenutku udarca u rasvjetni stup pojas mu je napravio rez na vratu...jos u vijek ima oziljak...od moje frendice tata imao je prometnu jer je auto dolazio iz istog smjera...da je covjek bio vezan poginuo bi na licu mjesta...jer dok bi on otkopcao pojas, uspio se snaci i sve; drvo oko kojeg se auto obavilo smrskalo bi ga na pola...tj. covjek je zamalo ostalo invalid ali snaga volje je prevagnula...da se vratim na pojas. znaci on nije bio vezan i kad je vidio da prema njemu ide auto, a potom i drvo bacio se na suvozacevo mjesto...

onda zakon da osobe mlade od 16 ne smiju biti poslije 23 sata vani je totlana glupost...pa vecina ima roditelje koji se brinu za njih i koji ce im reci do kada najvise smiju biti vani...e, sa tim sam se zakonom ja suocila...iako sam bila dvije ulice od kuce oni su mene i moje frendice strpali u maricu i fino prema mupu...i tako dok sjedimo u vjerojatno nekoj od sobi za sastanke, dok nam uzimaju podatke,...proucavam fotorobote i svakojake licnosti koje su zaljepljene po zidovima a iznad njihovih "portreta" pise TRAZI SE!!!!! pa zar nije bolje da idu traziti te ljude nego da nas maloljetnike hvataju okolo po gradu...ni krivi ni duzni...ma NEEEEEE mozda je ipak bolje da ubiju vrijeme sa hrpom teenagera i ponasaju se kao da su na vrhu svijeta...da ipak je to najlaksi nacin da se zarade neke pare...

zar nije lakse skupljati novac stavljanjem kazni za parkiranje, zaustavljati ljude na autobusnim postajama jer su "prosli" kroz crveno i slicno...bolje bi bilo smisliti neki drugi nacin zarade...sto se oni budu bolje ajmo reci ponasali prema nama "obicnim" ljudima to cemo se mi "obicni" ljudi bolje ponasat prema njima koji su "iznad nas"...

uz duzno postovanje prema predsjedniku i ekipi koja se "brine" za nas MALE ljude mogli bi se malo osvrnuti oko sebe i shvatiti da ne moze biti sve onako kako bi oni htjeli da bude...

| 12:48 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>