< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Ime: imam
Prezime: zacudo i to imam!
Dob: mlado!
Prebivalište: Hrvatska


Kaj da vam ispicam:
Luda sam na dobar nacin!
Senilna (he, he)
Ponekad zločesta (isto na dobar nacin)!
Obožavam Linkin Park
Aha, da, slušam rock
Kad se još nešto sijetim napisat cu vam!


Volim:
Sebe
Prijatelje
Pića
Istraživati (pazite kaj mislite)
SPAVATI do 2 popodne!
Zgodne dečke (ako ima koji u dobi 17 do 20 nek ostavi poruku )
Motore (iako su veci od mene i teži)
Svađat se


Ne volim:
Bahate i glupe ljude!
Dvolične!
Snijeg (mokro, hladno brrr)
Sve ostalo

Moja najdraža poslovica (ili tak nešto): Alkohol je čovjekov najgori neprijatelj, ali samo kukavice bježe od neprijatelja

Linkovi

Black angel

Ajde komentirajte da budete tu!

Fun

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo sam ja (šalim se)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



bedzevi.com,button,badges,priponke,Save water, drink votka

četvrtak, 12.06.2008.

Englezi navijaju za Hrvatsku! Zašto?

Englezi su izjavili 15 razloga zašto treba navijati za Hrvatsku!



1. Ako Hrvatska osvoji Euro, Englezi će s punim pravom moći reći da su izgubili od europskih prvaka te da su prema tome druga najbolja momčad u Europi.

2. Svi žalimo zbog Eduardovog loma noge

3. Nijemci su u grupi s Hrvatskom

4. Hrvatska je momčad koja ima najviše sličnosti s Englezima: puna je talenata, u početku igra slabije pa sve bolje, ispast će na jedanaesterce u četvrtfinalu, najvjerojatnije od Nijemaca

5. Izbornik im je gitarist u rock bandu

6. Engleska se pobjedom od 4-2 nad Hrvatskom plasirala u četvrtfinale EURA 2004. godine

7. Promovirat ćemo dobre anglo-hrvatske odnose prije kvalifikacija za Svjetsko prvenstvo

8. Hrvatsku nazivaju europskim Brazilom, a gotovo svi, osim za svoju momčad, navijaju i za Brazil

9. Nijemci su u grupi s Hrvatskom

10. Hrvatske je momčad koja će najvjerojatnije: ostati bez igrača nakon što mu sudac dodijeli pet žutih kartona, skriviti jedanaesterac ragbijaškim zahvatom u 16-tercu, napraviti incident (najvjerojatnije protiv Nijemaca), imati izbornika koji će skakati po aut liniji i najvjerojatnije će zabiti najljepši gol

11. Hrvatska je zbog izostanka Eduarda pritajeni favorit prvenstva. Svi vole pritajene favorite

12. Hrvati vole Englesku

13. Hrvatska uvijek pobjeđuje Italiju

14. Eduardo, Niko Kranjčar i Vedran Ćorluka će uvijek reći kako su Englezi puno bolji nogometaši od Španjolaca i Talijana.

15. Jesam li spomenula da su Nijemci u istoj grupi s Hrvatskom?



| komentari (6) | print | # |

nedjelja, 08.06.2008.

Živa sam!

Ljudi moji, živa sam!

Kako to da me nema dugo... Pa škola me muci i sve u vezi toga... kako to da se javljam u ovo vrijeme kada je utakmica između hrvatska Hrvatske i Austrije. 1. Poluvrijeme je 2. Vodimo 1:0
I tako nemam puno vremena utakmica počinje! Aj pozz! mah



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.