agape - Bog je ljubav https://blog.dnevnik.hr/agapedm

srijeda, 29.10.2008.

Prijatelji...

'Prijatelji su anđeli, koji nas
dižu na noge,
kada naša krila zaborave kako letjeti.'

29.10.2008. u 10:44 • 16 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


TI SI KRALJ!
TI SI KRALJ!
TI SI MOJ BOG!




Za sve negativne stvari koje si govorimo, Bog ima pozitivan odgovor:

Ti kažeš: « Nemoguće je !»
Bog kaže: « Sve je moguće!» (Luka 18:27)
Ti kažeš: «Preumoran sam ! «
Bog kaže: « Ja ću te odmoriti !» (Matej 11:28-30)
Ti kažeš: « Nitko me ne voli !»
Bog kaže: « Ja te volim ( Ivan 3:116,13:34)
Ti kažeš: « Ne mogu dalje!»
Bog kaže: « Moja je milost dovoljna (II Korinćanima 12:9, Psalm 91:15)
Ti kažeš: « Ne razumijem ! «
Bog kaže: « Ja ću te voditi ! (Izreke 3:5-6)
Ti kažeš: « Ne mogu to napraviti !»
Bog kaže: « Ti možeš sve !» ( Filipljanima 4: 13)
Ti kažeš: « To nije vrijedno «
Bog kaže: « To će biti vrijedno « ( Rimljanima 8:28)
Ti kažeš: « Ne mogu si oprostiti!»
Bog kaže: « Ja ti opraštam!» (Ivan 1:9, Rimljanima 8:1)
Ti kažeš: « Neću uspjeti!»
Bog kaže: « Ja ću ti dati sve što trebaš!»( Filipljanima 4:19)
Ti kažeš: « Bojim se!»
Bog kaže: « Nisam te ispunio duhom straha!» ( Timotej 1:7)
Ti kažeš: « Uvijek sam razočaran i zabrinut !»
Bog kaže: « Predaj mi sve svoje brige!» (Petar 5:7)
Ti kažeš: « Nemam dovoljno vjere!»
Bog kaže: « Svima sam dao mjeru vjere!» ( Rimljanima 12:3)
Ti kažeš: «Nisam dovoljno pametan!»
Bog kaže: « Dajem ti mudrost (I Korinćanima 1:30)
Ti kažeš: « Sam sam! »
Bog kaže: « Nikada te neću napustiti! » (Hebrejcima 13:5)



----------------------------------------------------
Kretnjom naprijed ostavljam što je prošlo kao zapis jednog popodneva. I dok se On kreće neprekidno i vječno, naše ograničenje zaostaje za Njim.
Samo suzom možemo očistiti talog raskoraka Tajne i sjene. Želim te Bože slijediti, biti sjena koja juri Tobom ponesena.

˝Ne možemo ljubiti Boga kojega ne vidimo
ako ne ljubimo bližnjega kojega vidimo˝
( usp. 1 Iv 4, 20 )


----------------------------------------------------
HODALA SAM STAZOM OD SUHOGA ZLATA,
AL ZLATO MI SJAJNO IZGLEDALO NIJE.
I OSMJESI LJUDI,BEZ SRCA I DUŠE I OGANJ LAŽNI,
ŠTO STUDEN KRIJE…

GLAS TVOJ SAM ČULA I PRIŠLA TI BLIŽE,
NESTADE TUGA I HLADNOĆA SVA,
TOPLINA NASTA..I SIGURNOST NEKA,
TO TVOJE JE SRCE U KOJEM SAM JA…

SVI REKLI SU NEMOJ POĆI PUTEM TIM,
NA SVIJETU POSTOJI JOŠ TOLIKO TOG..
ZAŽELI SAMO I SVE BIT ĆE TVOJE,
ZAR VRIJEDI TOLIKO RASPETI BOG…

SAD HODAM U SJAJU OSMIJEHA TVOGA,
I TVOJA ME RUKA VODI KROZ NOĆ…
I NAJTEŽE KAD JE ,TI SI UZ MENE,
NE BOJIM SE NIČEG I S TOBOM ĆU POĆ

NI SVE RIJEČI GRUBE,NE DOTIČU MENE
PA NE VRIJEDI NIŠTA..SAKRIVATI BOL,
I NAJTEŽE KAD JE ,TI SI UZ MENE ,
NE BOJIM SE NIČEG….I S TOBOM ĆU POĆ


-------------------------------------------------------
MARIJIN MIR

Pogledaj Gospodine,ranu moju,
Boli me što nisam voljena,
O pošalji mi ljubav majke svoje…

O prečista ljubavi trojstva.
Dodirni srce moje,
Sve što imam pretvori u mir
Po Mariji Isusov mir

Pogledaj gospodine,želju moju,
Za tebe živjeti želim,
U srcu znat da ljubi me ona…

Pogledaj gospodine,moje snove
U njima je radost I želja,
Radost iz srca zbog pogleda njena…

O prečista ljubavi trojstva.
Dodirni srce moje,
Sve što imam pretvori u mir
Po Mariji Isusov mir


PORUKA MLADIH

“NEMOJTE REĆI DA NAS JE MALO,
NEMOJTE REĆI DA JE ZADATAK
PREVELIK ZA NAS.MISLITE LI MOŽDA DA
DVA ILI TRI OBLAKA NEGDJE NA NEBU U
LJETNO DOBA NE ZNAČE NIŠTA?
ZA JEDAN ČAS SE RAŠIRE SVUDA,
BLJESNU MUNJE,ZATUTNJE GROMOVI
I PADNE KIŠA SVUDA NAOKOLO.
NEMOJTE REĆI DA NAS JE MALO:
KAŽITE SAMO DA NAS IMA”

(Lee Kwang Su).



Nije potrebno mlade samo ljubiti, već je nužno da oni i osjete da ih ljubimo. Ljubav uvijek trijumfira. Gdje vlada ljubav, vlada sreća. Gospodin nas je dao na svijet za druge.




Isusov način
Krist se nikada ne pojavljuje kao čudotvorac koji djeluje na izvanjski način da bi promijenio ljude onako kako se izrađuje neki predmet. Ne, tu sve prolazi kroz savjest i volju ljudi. On nikad ne kaže: "Spasio sam te", onako kako se to kaže utopljeniku kojeg smo izvukli iz vode. On govori: "Tvoja te je vjera spasila..."

Roger Garaudy

Linkovi

djakovo.hbk.hr
mladi hrvatske biskupijske konferencije
dobri pastir
informativna katolička agencija
FORUM KATOLIČKE MLADEŽI :-)) - prijavite se, komunicirajte...
Župa DONJI MIHOLJAC

DUHOS - POZDRAV AREKU

ODLIČNI BLOGOVI (koje posjećujem svakodnevnosmijeh)

Valentina i Ana

Homeless
ljubica-vu
obraćena
metanoia
:)(:
Barbarella
apple
sonata o ljubavi
okeco
farinelli
dobro i pozitivno
maina
moe boe
šum srca
Goldeneye
Denis
zarsipozvaomene
flip-flops
anna
kraljica mira
Hrvoje
detalj
deo gratias
pustinjaoaza
ri apostol
orleanes
stella
ona koja korača
eu4ya
isuse volim te
krist kralj
prostor duha
zrno gorušicino
eureka
sirenica
vjera_ufanje_i_ljubav
palotinci
sike
tražiteljca smisla
matko
obraćena na blogeru
vedrać ISUSE SLAVIM TE
vjerovati radosti
Ara21
IZ TAME U SVJETLOST
nina0a
nEkA mI BudE pO RiJeČi
andjel
king (don Branko)
bijelagolubica22
Isus je tvoj Bog
evanđelje u molitvama
goldeneye NOVI




krunica

Raspored misa i klanjanja


sv. misa
nedjelja 11.30
klanjanje
svaki četvrtak iza večernje sv. mise i svakog 18. u mjesecu

Obavijesti

PROBE:
Probe zbora se odvijaju svake subote sa početkom točno u 14.30
Novi članovi su dobrodošli


Ako se netko želi obratiti meni osobno, slobodno pišite na shtoflec18@yahoo.com
Marina

Možete se javiti i meni
marija.perina@gmail.com
Perina = Marija