tHeRE aRe nO wRonG cHoisES; tHEre aRe oNLy DiffEreNt cHoiSes!!!

29.04.2006., subota

....YO...

...ne znam šta da vam kažem...ono....booo..baš mi je ponestalo idejeeeeee.....hehehehhehe.....mislim...stvarno mi je ponestalo idejeee...ma joj...gubim se u zadnje vrijemeee....jučer sam se lijepo ošišalaaa...weeeee...jako sam happy svojim novim izgledom...hehehehe...roflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl...ono...ništa...za sad sam vam samo ovo napisala kako ne bi zapostavila ovaj blog...hehehhe...javit ćemo vam se kad se maty vrati...a to će navjerojatnije biti danas...ali jaaaaaaako kasno...pa ću je nagovoriti da napiše post...ok????ae....idem ja sad...pa-pamahmahmahwavewavewave kisskisskisskisskisskisskisskisskiss

layout for myspace



layout for myspace

l



layout for myspace



layout for myspace



MySpace Layouts


- 11:15 - tell me what u want (96) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

...:::ovo je blog pisan za zabavu, povjeravanje i društvo:::....

MySpace Layouts



layout for myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

..:::MSN:::..

bEbiTaaAaa
:::::::::::::::::::::
testadikaco@hotmail.com
::::::::::::::::::::
MySpace Layouts


mMmmAtyyYYyy
::::::::::::::::::::
anything091@hotmail.com
:::::::::::::::::::

NAŠI BLOGOVI

::::maty::::
::::bEbA:::

OSTALA EKIPA

:::đasty:::
:::nyka:::
:::taja:::
:::anjica:::
:::rubina:::
:::mateić:::
:::eky:::

MySpace Layouts



Prijatelja je lako naći
kad se pije i veseli,
ali kad tvoja lađa tone,
onda vidiš ko ti dobro želi.

MySpace Layouts



Ako vrijeme i život
budu zahtjelavi da
me zaboraviš,učini to.
Ali znaj da čovjek
pamnti ako hoće,
a zaboravlja ako može!

MySpace Layouts



Klizila je niz obraz
i na usni stala,
bila je tako vrela
i tako mala,
u njoj su usnule boli.
Ta suza je znala
da te moje srce
iskreno voli!

Myspace layouts



Kad bi znao da te volim
da slomio si srce jedno,
bi li ti tada učinio nešti
ili bi ti i dalje bilo svejedno?!

blog layouts



MySpace Layouts



layout for myspace



layout for myspace