tHeRE aRe nO wRonG cHoisES; tHEre aRe oNLy DiffEreNt cHoiSes!!!

23.04.2006., nedjelja

baaaa...bus za Pulu u 14:15

...aha...da....evo pišem vam.....oke??? jel sad bolje??? ....e pa nijeeee.....znam!!!!!!
...citiram naslov...baaaa...bus za Pulu u 14:15...
...sutra škola...
...tapija...
...full mislim da više neću izlazit iz kuće...
...osim za ić u fuckin' školu...
...i nekad ću morat kad budem išla kod ekipe iz Umaga, jer tamo btiju na kafiće, birceve, i ponekad koja blažena duša pristne ić samnom u parkić...
...u zadnje vrijeme ne pijem...
...samo pivo....
...čak ni bambus...
...ma evo, ono...
...kad se sjetim onih starih vremena (prije 2-3 godine), sa starijom ekipom...
...ma, nebi vam to opisivala iliti objašnjavala i pružala vam detalje...
...jer to nije za javnost...
...dosta da moj stari zna samo neku sitnicu o toj bivšoj strijoj ekipi...
...srećom, ne družim se više s njima, a neće mi ništa jer se plaše mog brata...
...a i jer se boje da ne bi imali sranja sa zakonom...
...a i neki se kreten, hvala Bogu ili nekoj višoj sili, odselio iz mog mjesta pa mi je bilo lakše otačit se od tog društva...
...a bila sam 6. razred....
...BAAAAAAAA!!!!...
...tako da sam prestala cugat one žestice...
...i više mi i ne idu kao nekad, pa bolje meni...
...i kao što rekoh, neda mi se do ljeta uopće izlazit iz kuće...
...a možda ni po ljeti...
...ma...da imam vozačku samo bi bila na skuteru ili u autu...
...i išla okolo po svijetu...
...baaaaaaa....još sam ovu subotu nešto zabrijala sama sa sobom i nekim porukama...
...u biti misla sam da mi piše LIK br.3....a kad ono meni pisao LIK BEZ BROJA SAMO SA SLOVIMA ''xyžnjf''.... a meni je to tek kasnije neka sasvim KKK osoba dala do znanja.... ma neeee, nisam se obrukala jer nisam radila gluposti....samo sam ostala u šoku....
...ma...još ću vam javiti dali moj plan ''BLAŽENA SOBA, NE JEBEM STARCE'' ide kako treba...
...iako mislim da neće biti lako!!!...
...ajde bok...
...kizzam vas...
...i nemojte zaboravit sutra je školaaaaaaaa....
...nemojte zaspat....
...MATY...
- 11:57 - tell me what u want (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

...:::ovo je blog pisan za zabavu, povjeravanje i društvo:::....

MySpace Layouts



layout for myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

..:::MSN:::..

bEbiTaaAaa
:::::::::::::::::::::
testadikaco@hotmail.com
::::::::::::::::::::
MySpace Layouts


mMmmAtyyYYyy
::::::::::::::::::::
anything091@hotmail.com
:::::::::::::::::::

NAŠI BLOGOVI

::::maty::::
::::bEbA:::

OSTALA EKIPA

:::đasty:::
:::nyka:::
:::taja:::
:::anjica:::
:::rubina:::
:::mateić:::
:::eky:::

MySpace Layouts



Prijatelja je lako naći
kad se pije i veseli,
ali kad tvoja lađa tone,
onda vidiš ko ti dobro želi.

MySpace Layouts



Ako vrijeme i život
budu zahtjelavi da
me zaboraviš,učini to.
Ali znaj da čovjek
pamnti ako hoće,
a zaboravlja ako može!

MySpace Layouts



Klizila je niz obraz
i na usni stala,
bila je tako vrela
i tako mala,
u njoj su usnule boli.
Ta suza je znala
da te moje srce
iskreno voli!

Myspace layouts



Kad bi znao da te volim
da slomio si srce jedno,
bi li ti tada učinio nešti
ili bi ti i dalje bilo svejedno?!

blog layouts



MySpace Layouts



layout for myspace



layout for myspace