Van Basten: O preuzimanju Milana ne znam ništa

ponedjeljak , 10.05.2010.



Uploaded with ImageShack.us
Bivši napadač Milana Marco van Basten je odbacio medijske špekulacije po kojima će on sigurno naslijediti Leonarda na klupi tog kluba po isteku sezone, budući da je Brazilčev odlazak već izvjestan.

45-godišnji Nizozemac nije odbacio mogućnost da do takvog raspleta dođe i priznao je kako je otvoren za mogućnost da pregovara o tome sa klupskim čelnicima.

Govoreći za Telelombardia, bivši nizozemski izbornik je rekao: "Ja trener Milana? Razgovarat ćemo o tome kada bude pravi trenutak, sada to nije. Milan još uvijek igra u prvenstvu. U ovom trenutku neću reći ništa, to ne bi bilo u redu."

"Ja sam uvijek sretan kada sam u Milanu, ali navijači u ovom trenutku moraju razmišljati o prvenstvu. Vi kažete da Berlusconi preferira mene? Ne znam ništa o tome."

Euronogomet.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.