Acha kaže da...

27.04.2006., četvrtak


...borba u paučini...
Image Hosted by ImageShack.us

Hodam i padam,
sjedim i ljuljam se,
tražim ogradu, ali svaka je prozirna
nestaje poput dima.
Držim ruke od stakla,
koje redovno pucaju i kidaju mi dlanove.
Ne žalim priznati
ali teško mi je obrisati kapljice s lica
ne mogu sama.
Ne mogu si zaviti ruke,
ne mogu okupati tijelo.

Magle se ovijaju oko nogu,
a vjetar tužno zavija oko glave.
I kao da je sve jedna crna bajka,
svijena od paučine
koja se lijepi za kosu i polako me svija u kukuljicu.
I što se više opirem i što se više čupam iz nje
samo me jače stišće
polako mi nestaje snage.
spava mi se...

Ne smijem zaspati,
ne smijem se predati,
paukovi samo čekaju to.
samo čekaju da zaviju još jednu kukuljicu
i stvore još jedan kip srama.

Sada zovem iz kukluljice,
zovem bez i jedne jedine riječi.
Možda će čuti oni što šetaju vani,
možda će se okrenuti oni koji mirno spavaju,
konačno se probuditi i pružiti ruku...

- 11:40 - Šapni mi... (6) - Nije potrebno... - #

<< Arhiva >>