15.11.2006., srijeda

Back Off Bitch!

Why do you look at me when you hate me
Why should I look at you when you make me hate you to

Posvečeno jednoj osobi koju jako 'volim', ma OBOŽAVAM ju! Napravila mi je jedno sranje, pa mi je napravila drugo sranje i sada bi treče. E neče moči više.
Neka mi napravi još jednu stvar... samo jednu najmanju sitnicu, zaklat ču ju. Dosta mi je i nje i njenih sranja i lažnih pretvaranja. DOSTA

You wanna antagonize me
Antagonize me motherfucker
Get in the ring motherfucker
And I'll kick your bitchy little ass
BITCH!

Jebote, kako neki ljudi NEMAJU život!!! Nemogu biti sretni ako je neka druga osoba sretna i uvjek svi moraju biti u kurcu zbog njih! A prave se kao da su super i da su savršeni (što oni i misle za sebe, cjeli svijet se treba mjenjati, ne oni). Oni su sretni kada su nesretni. Kada nebi imali na šta se žaliti, napravili bi nešto da se opet imaju na šta žalit. Pa jebote!


I don't like you, I just hate you
I gonna kick your ass,
Oh yeah! Ohyeah!


Double talkin' jive
Get the money motherfucker
'Cause I got no more patience
Double talkin'
-I got (lies)-
No more patience man

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>