20.09.2006., srijeda

A little bit about Guns N' Roses

Htjedoh napisati post jučer. Sa 5 miljuna slika. I uplodam ja to sve ljepo nakon sat vremena i šta se desi baš kad sam klikla objavi? Zablokira mi se naravno. Pa sam htjela za 7 dana objavit u čast Cliffu Burtonu za godišnjicu smrti pa sam skužila da zapravo još ništa neznam o tom čovjeku a nemam nešto puno vremena istraživat ovih dana. Tako da... Cliff, R.I.P a post češ dobit neki drugi put.
I šta vam imam novog za pričat? Pa, niš posebno za blog. Mogla bi pričat o jednoj kuji koja se pokazala jako jako JAKO jadna i glupa i odvratna i koju mrzim iz dna duše, ali blog nije mjesto za to. Platit češ ti jednog dana, za sve šta si nam napravila, u bliskoj budučnosti vjerojatno.
Mogla bi usput reči da bi uskoro (nadamo se svi), ove godine trebao izači dugoočekivani album Guns N' Roses, ili bolje reči New Guns N' Roses, Chinese Democrasy. Samo da podsjetim, ako netko nezna, od originalnih članova u bandu je ostao samo pjevač, Axl Rose. Na novoj turneji nekoliko je puta gostovao originalni član, Izzy, ali kao gost. Postava se kroz godine dosta mjenjala. Prvu su činili Axl Rose, Saul Slash Hudson, Michael Duff McKagan, Steven Adler i Izzy Stradlin. Izdali su 7 albuma do sada (Use your illusion je dvostruki). I to vam je ukratko i najminimalnije o mojoj najdražoj grupi.
I šta da vam još kažem? Ljudi, slušajte dobru muziku, slušajte metal, rock, po mogučnosti stari smijeh i budite mi svi dobro.
I za kraj pozdrav Dizzy, Duran-girl, Tadeusu, Selmi, Keptenu Đeku i LuliTi kiss Voliti vas!
Maham vam mah

I poseban pozdrav Softy koja se žali da ju nisam pozdravila smijeh Ma znaš ti da si uvjek pozdravljena od mene smijeh

ahao"transparent" width="425" height="350">

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>